תתחדשו: 72 אימוג'ים חדשים נוספו לחיינו

גורילה, אבוקדו, כפפת אגרוף וכוס ויסקי עם קרח הם רק חלק מהאימוג'ים החדשים שתוכלו להוסיף בקרוב לטקסטים שלכם ● עכשיו רק נשאלת השאלה, מה המסר שעומד מאחורי הסמלים החדשים?

אימוג'ים - תמימים או לא?! אילוסטרציה: BigStock

Unicode 9.0 אושר רשמית אתמול (ג') ושחרר 72 סמלי אימוג'י (Emoji) חדשים, אבל ייתכן שאלו לא יגיעו לטלפונים שלנו מיד. נצטרך להמתין שהספקיות השונות ימצאו הזדמנות לבצע עדכונים, על מנת שסמלי האימוג'י החדשים יהיו זמינים בטלפונים החכמים ובהתקנים אחרים התומכים בהם.

רגשות, מאכלים, חיות וטבע, ספורט ותחביבים

בין הסמלים החדשים נכללים מספר תחומי חיים כמו למשל: בתחום ההבעה והרגשות תמצאו מני מחוות ידיים ואצבעות, משיכת כתף, פרצוף עם אף פינוקיו, ליצן, סמיילי מתפוצץ מצחוק, מצונן ומרייר, ועוד אחרים.

אוהבי בעלי חיים יכולים מעתה להוסיף להודעותיהם ברווז, נשר, צבי, דיונון, לטאה, שועל, גורילה, ועטלף, ואלו רק חלק מ-14 האימוג'ים המשתייכים לתחום ה"חיות והטבע".

גם מזון לא נפקד מהרשימה החדשה, והמאכלים שהצטרפו מציעים לכם לשתול בטקסטים שלכם פנקייק, סלט ובאגט למשל.

אנשים לא רואים את אותה כוונה

אבל האם יתכן שהוספת סמלי אימוג'י דווקא עלולה לעורר בעיה?

חוקרים מאוניברסיטת מינסוטה (University of Minnesota) ראיינו 334 אנשים ברחבי ארצות הברית שניתחו את סמלי האימוג'י של אפל (Apple), גוגל (Google), סמסונג (Samsung), מיקרוסופט (Microsoft) ו-LG.

החוקרים שאלו את המשתתפים מה הייתה לדעתם כוונת סמל האימוג'י ואיך היו משתמשים בו. עוד ביקשו החוקרים לדעת איך הם היו מתארים המרואיינים את הסמלים ומה המסר העומד מאחוריהם.

החוקרים מצאו שסמלי האימוג'י הובילו להרבה פרשנויות שונות ולקצרים בתקשורת. על פי המחקר, ב-25% מהמקרים אנשים שרואים בדיוק את אותו אימוג'י על אותו סוג מדויק של מכשיר, חלוקים בתפישתם את הרגש המועבר על ידי האימוג'י ובקביעתם אם הוא חיובי, שלילי או ניטרלי.

כך קורה שכשאדם מסוים שולח לאחר אימוג'י שברור לו שכוונתו X, המקבל יכול לפרש את כוונת הסמל בכלל כ-Y. לכן ייתכן שהתוספת החדשה רק תבלבל יותר את המשתמשים. כעת נותר לפחות להתנחם בכך שבכל זאת קרנף הוא פשוט קרנף. או שלא?!

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עדידס

    היי, אני לא יודעת למי אני כותבת...? אבל לגבי האימוג'ים יש לי הארה -אפשר לעשות אימוג'ים עם כיתובים של אי לוב יו, נייס דיי , גוד לק וכו' וכו' ע"מ לחסוך זמן............? ביייייי?

אירועים קרובים