ההסתדרות: עובדי ECI השלימו את ההתאגדות – לאחר יום בלבד

ארגון העובדים מסר שהצליח לאגד במסגרתו יותר משליש מ-850 עובדי החברה בישראל ● הוא קורא להנהלה להיכנס למשא ומתן על הסדר קיבוצי

ECI - סכסוך יבודה

עובדי ECI השלימו את מהלך ההתאגדות שלהם בהסתדרות יום אחד בלבד לאחר שהחלו בו – כך טען אמש (ג') הארגון. לטענתו, הוא צירף לשירותיו יותר משליש מ-850 מעובדי ECI בישראל ובכך השיג את הרוב הדרוש מבחינה חוקית להכרה בהתאגדות.

במכתב ששלחה ההסתדרות לדריל אדוארד, מנכ"ל ECI, הוזמנה הנהלת החברה לתאם בהקדם פגישה עם הארגון ועם נציגות העובדים, ולהיכנס להליך הידברות ומשא ומתן להסדרת תנאי העסקת העובדים בהסכם קיבוצי.

ECI נוסדה ב-1961 והיא מספקת פלטפורמות תקשורת לספקיות תקשורת ושירות ברחבי העולם. מרכזה של החברה בישראל ויש לה מוקדי פעילות במדינות רבות, בהם מועסקים אלפי עובדים. בארץ היא מעסיקה, כאמור, כ-850 עובדים, רובם בפתח תקווה והשאר בשלוחה בעומר.

"עובדי ECI עושים שינוי חברתי"

מההסתדרות נמסר כי מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור חששם של העובדים ממצב של העדר ביטחון תעסוקתי בחברה ורצונם להסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי. עובדי ECI מצטרפים לעשרות אלפי עובדים בחברות היי-טק שכבר התאגדו בהסתדרות, בהן נס, קומברס, טק מהינדרה, NCR (לשעבר ריטליקס), סאפ (SAP) ואמדוקס.

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות, אמר ש-"עובדי ECI בחרו להגדיל את כוחם ולעשות שינוי חברתי באמצעות התארגנות. גם התאגדות זו ממחישה בפנינו שיותר ויותר עובדים בכל ענפי המשק, כולל בהיי-טק, מאמינים בכוחה של העבודה המאורגנת, שביכולתה להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם".

מוועד הפעולה של עובדי ECI נמסר כי "אנחנו מבטיחים לעשות כל מאמץ על מנת להצעיד את יחסי העבודה בחברה למקום ראוי ובטוחים שוועד חזק, בשיתוף הנהלה מכבדת, יוכלו לעמוד באתגרים הצפויים לה בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים