סין: יצרניות הסלולר המקומיות עוקפות את אפל וסמסונג

כל טלפון שלישי שנמכר בסין ברבעון האחרון היה שייך לאחת משלוש החברות המקומיות המובילות ● עם זאת, חלה האטה בצמיחה של מכירות הטלפון במדינה

שיאומי

על רקע האטה בצמיחה של מכירות הטלפונים החכמים בסין, שיאומי (Xiaomi), אחת היצרניות המקומיות הגדולות יותר, חזרה ותפסה את המקום הראשון בשוק תוך שהיא מדיחה משם את אפל (Apple) שאף צנחה למקום השלישי, כשגם וואווי (Huawei) עוקפת אותה בדרך למקום השני. את החמישייה הראשונה במכירות בסין סוגרות סמסונג (Samsung) וויוו (Vivo), יצרנית מקומית נוספת. המיקום המאכזב, יחסית, של אפל וסמסונג מפתיע ביחס לזה ששתי החברות הגדילו את המכירות שלהן במהלך הרבעון.

לפני הנתונים שסיפקה חברת מחקרי השוק קנאליס (Canalys), נתח השוק של שיאומי ברבעון השני של 2015 בסין היה 15.9% כשהיא מקדימה רק במקצת את וואווי שהגיעה ל-15.7%. וואווי הציגה את הצמיחה הגבוהה ביותר במונחים של רבעון לרבעון עם גידול במכירות שהסתכם ב-48%.

למעשה, אם מחברים את שלוש היצרניות הסיניות בחמישייה הראשונה, קצת יותר מכל טלפון שלישי שנמכר בסין ברבעון האחרון היה שייך לאחת משלושתן.

"שוק הטלפונים החכמים בסין הולך ומתגבר, כשהוא גדל מרבעון לרבעון. התחרות בין המותגים הגדולים אף פעם לא הייתה עזה כל כך. וואווי רשמה את מספר המשלוחים הגדול בתולדותיה בסין וזאת מבלי להתפשר על שולי הרווח של מוצריה. שיאומי תעמוד תחת לחץ עצום בניסיון לשמור על מעמדה גם ברבעון הבא", אמר ג'ינגוון וואנג, אנליסט בקנאליס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים