רכישה שנייה השנה לניר צוק: פאלו אלטו קנתה את סייברה הישראלית תמורת 220 מיליון דולר

החברה הנרכשת עוסקת באיומי סייבר שמערכות האבטחה המסורתיות לא יודעות להתמודד איתן ● בינואר קנתה פאלו אלטו את חברת הסייבר מורטה

ניר צוק, המייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של פאלו אלטו. צילום: קובי קנטור

עוד רכישה בתחום הרותח של אבטחת המידע: פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks) של ניר צוק תרכוש את סייברה (Cyvera) הישראלית תמורת 220 מיליון דולר. ככל הנראה, מחצית מהסכום יהיה במזומן ומחציתו השנייה – במניות. ההודעה הרשמית על כך צפויה להתפרסם בסוף השבוע.

סייברה הוקמה ב-2011 על ידי אורי אלתר, נתנאל דוידי, משה בן אבו וד"ר גל בדישי, שמשמש כמדען הראשי של החברה. מייסדי סייברה הם כולם בעלי ניסיון בתחום אבטחת המידע, גם לפני הקמת החברה. גולדמן זאקס (Goldman Sachs) סייעה לפאלו אלטו בייעוץ להליך הרכישה.

תחום עיסוקה של סייברה הוא איומי סייבר שמערכות האבטחה המסורתיות לא יודעות להתמודד איתן. מספר עובדי החברה עומד על 44 – מהם 40 בישראל וארבעה נוספים בסן פרנסיסקו. היא גייסה עד כה 13 מיליון דולר, 11 מהם בסבב שהשלימה באוגוסט האחרון. השקיעו בה הקרנות בלומברג קפיטל ובאטרי, וכן מספר משקיעים פרטיים. דוידי ואלתר מחזיקים כל אחד ב-13% ממניות החברה והם עתידים לקבל סכומים לא מבוטלים אם העסקה אמנם תושלם.

עסקה זו אינה הרכישה הראשונה שפאלו אלטו מבצעת השנה: בינואר היא רכשה את חברת הסייבר מורטה, בעסקה ראשונה מאז הונפקה ב-2012. לעומת זאת, ביולי האחרון פאלו אלטו עצמה צוינה על ידי אנליסטים כחברה המועמדת לרכישה על ידי יבמ (IBM), ג'וניפר (Juniper) או EMC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים