נס הטמיעה CRM של סאפ בטמפו; ההיקף: 300 אלף שקלים

המערכת המוטמעת מספקת תמונה מקיפה על הלקוח, לרבות היסטוריית הרכישות שלו, ציוד שברשתותו, בעיות שירות ולוגיסטיקה, מידע פיננסי וכן הלאה ● בחודשים הקרובים יחל השלב השני בפרויקט, במטרה להרחיב את השימוש בשירות לגורמים נוספים בטמפו ● עדי נוב, מנמ"ר טמפו: "המערכת החדשה מסייעת לטמפו להעלות את פוטנציאל המכירות למקסימום, תוך שיפור האינטראקציה והשירות ללקוח ולגורמים פנימיים בארגון"

נס ישראל הטמיעה מערכת לניהול קשרי לקוחות של סאפ (SAP) בטמפו. הפרויקט כלל ייעוץ, פיתוח ויישום המערכת. השלב הראשון של הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 300,000 שקלים.

בתום השלב ראשון של היישום, המערכת משרתת את מוקד הטלל של טמפו, המטפל בתהליכי המכירה מול לקוחות החברה. באמצעות מערכת SAP CRM מקבל נציג טלסל תמונה מקיפה על הלקוח, הכוללת מידע על היסטוריית הרכישות שלו, הציוד שברשותו, בעיות שירות ולוגיסטיקה, מידע פיננסי ועוד. בחודשים הקרובים יחל השלב השני של הפרויקט, אז תורחב תכולתו ומערכת SAP CRM תשרת גורמים נוספים בטמפו. הפרויקט נעשה בשיתוף בין מטה המכירות ואגף מערכות מידע בטמפו, והיועצים המקצועיים של נס.

"המערכת החדשה מסייעת לטמפו להעלות את פוטנציאל המכירות למקסימום, תוך שיפור האינטראקציה והשירות ללקוח ולגורמים פנימיים בארגון", אמר עדי נוב, מנמ"ר טמפו. לדבריו, "הטמעת המערכת החדשה תסייע לנו לתת מענה טוב יותר לצרכי הלקוחות, ולעמוד ביעדים העסקיים של החברה".

אבי צור, מנהל חטיבת סאפ בנס ישראל, ציין כי "הפרויקט מהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה המתמשך בין שתי החברות, במסגרתו התקינה נס בטמפו במשך השנים מערך ERP שלם מבוסס סאפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים