אמן תטמיע מערכת CRM של מיקרוסופט ברשת המרכזים הרפואיים מדיטון; ההיקף: 1.2 מיליון שקלים

המערכת תתממשק למערכות הפיננסיות של החברה, לאתר האינטרנט ולטלפוניה, ותתמוך במגוון תהליכים עסקיים ● בין היתר, תספק מערכת ה-CRM מענה לאיתור מטופל, הכנת רשימות מטופלים ושליחת מידע רפואי, ניהול פניות ותיעודן, ניהול תביעות רפואיות, ניהול בדיקות, רכש ומלאי, וכן תשמש לניהול קמפיינים שיווקיים ופרויקטי חוץ

קבוצת אמן החלה בהטמעת מערכת קשרי לקוחות  Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft) ברשת המרכזים הרפואיים מדיטון. הפרויקט החל באחרונה וצפוי לעלות לאוויר בעוד כשנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 1.2 מיליון שקלים.

מערכת ה-CRM שתוטמע במדיטון תשמש את אנשי רשת המרכזים לניהול תיקים רפואיים לאלפי מטופלים בכל הארץ. המערכת תתמוך במגוון תהליכים עסקיים, הכוללים ניהול לקוחות ומטופלים – איתור מטופל, הכנת רשימות מטופלים ושליחת מידע רפואי, ניהול פניות ותיעודן, ניהול יומנים, ניהול תביעות רפואיות, ניהול בדיקות, רכש ומלאי, וכן תשמש לניהול קמפיינים שיווקיים ופרויקטי חוץ. המערכת תתממשק למערכות הפיננסיות של החברה, לאתר האינטרנט ולטלפוניה. מערכת ה-CRM המוטמעת תחליף מערכת ישנה יותר. עוד יכלול הפרויקט גם הטמעה של מערכת "אוצר" לניהול ממוחשב של מסמכים (ECM), מערכת פרי פיתוח של אמן.

מדיטון מקבוצת פרלוק אחזקות רפואיות, היא אחת מחברות שירותי הרפואה הפרטיים הגדולות בישראל, ולה חמישה סניפים בפריסה ארצית: תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע וחולון. החברה מספקת שירותי רפואה לקופות חולים, ללקוחות פרטיים, לגופים ולחברות במשק.

לדברי ד"ר חיים פרלוק, בעלים ויו"ר רשת מדיטון, "מערכת ה-CRM תוכל לספק לנו אפשרויות חדשות לניהול טוב יותר של העבודה השוטפת ולמתן שירות יעיל יותר ללקוחותינו".

עופר עסיס, מנהל מחלקת יישומים בקבוצת אמן: "הפרויקט יתבצע בשני שלבים, ויספק מערכת אינטגרטיבית אחת, אשר תשפר את כל תהליכי העבודה בארגון. יכולות המערכת יסייעו למדיטון להתמקד בתחומי הליבה ולשרת את הלקוחות טוב יותר. למערכת ה-CRM של מיקרוסופט יש גמישות מרבית בהטמעת שינויים תפעוליים ועסקיים, ללא צורך בתכנות מחדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים