הסתיים המחזור השביעי של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס ואנשים ומחשבים

במהלך הקורס, שכלל 25 מפגשים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, דוגמת ניר למפרט - מנכ"ל קבוצת דפי זהב, אריאל שקרצי - סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת מעריב, גיל כץ - מנמ"ר כלמוביל ועוד ● במהלך הקורס גם יצאו המשתתפים, על פי המסורת הנהוגה בכל מחזור, לסיור בשטח, אשר הפעם נערך בבזק

מחזור נוסף של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים הסתיים ביום ה' האחרון. במהלך הקורס, שכלל 25 מפגשים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, בנושאים אשר נועדו להכשירם לתפקיד המנמ"ר – תפקיד הדורש ידע בתחום העסקי, הניהולי והטכנולוגי.

ההרצאות במישור העסקי חידדו את חשיבות הבנת האסטרטגיה העסקית של הארגון, למתן תמיכה מתאימה של מערכות המידע ולהשגת יעדי הארגון כפי שנקבעו על ידי הנהלת הארגון. במישור הניהולי, קבלו המשתתפים הנחיות וטיפים כיצד להפוך למנהלים טובים יותר. בתחום הטכנולוגי, התעדכנו המשתתפים בחזית הטכנולוגיה, בתחומים שיסייעו להם לממש את האסטרטגיה הארגונית, החל מה-ERP, ה-CRM וה-BI וכלה במיחשוב ענן והקמת DRP ו-BCP להמשכיות חיי הארגון בעת אסון.

המרצים בקורס הם מנכ"לים ומנמ"רים של ארגונים מובילים מהמגזרים השונים, אנליסטים ומומחים בתחומים השונים. בין אנשי המקצוע שהופיעו וחלקו מניסיונם הרב: ניר למפרט – מנכ"ל קבוצת דפי זהב, אריאל שקרצי – סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת מעריב, גיל כץ – מנמ"ר כלמוביל, רן רגב – מייסד משותף וסמנכ"ל השיווק של MuchMarketing ופלי הנמר – נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים.

במהלך הקורס גם יצאו המשתתפים, על פי המסורת הנהוגה בכל מחזור, לסיור בשטח, אשר הפעם נערך בחברת בזק. אלי פרנק – סמנכ"ל מערכות המידע של בזק, אירח את המשתתפים וחלק עימם מניסיונו כמנמ"ר ותיק.

כחלק ממטלות הקורס, המשתתפים בצעו פרויקט סיום, אשר הביא לידי ביטוי את מגוון הנושאים שנלמדו במהלכו. המשתתפים חולקו לצוותים, כאשר כל צוות בחר ארגון אשר שימש כפרויקט הסיום שלו. בפגישת הסיום הציג כל צוות את ניתוח הארגון שנבחר מכל ההיבטים הרלוונטיים אשר נלמדו בקורס – החל מהחזון של הארגון, דרך ארכיטקטורת היישומים ועד המו"פ.

במשוב אשר נמסר על ידי המשתתפים, הם ציינו בסיפוק את הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב של המרצים השונים, אשר אפשרו להם להעשיר את הידע בתחומים השונים. "המקצועיות, הנטוורקינג והאווירה הנעימה במפגשים, גורמים לנו להמליץ בחום לעמיתים שלנו להשתתף במחזורים הבאים של הקורס", נכתב על ידי הבוגרים.

הקורס הונחה על ידי בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות מנמ"ר של ארגונים בולטים במשק דוגמת קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

מחזור נוסף של קורס המנמ"רים ייפתח ב-23 בפברואר.

בוגרי המחזור השביעי של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים. מימין (יושבים): אסנת לוי, מנהלת IS ג'ון ברייס; גידי גואל, סגן סמנכ"ל מערכות מידע, דואר ישראל; סאלח מסלאחה, מנהל IT במחלבות יטבתה; (עומדים) בנצי שפירא, רכז אקדמי; משה שטיין, מנהל פרויקטים ולקוחות בכיר, קומטק; האני בראנסה, מנהל טכנולוגי, שיבא תל השומר; אשר גליקמן, מנכ"ל משותף, אמ.פי.אל; צבי רוגל, מנמ"ר GVC; שלי רוטשילד, מנמ"רית נטפים; גיל בילקוביץ, צה"ל; אלון ליכטנשטיין, צה"ל. כמו כן סיימו את הקורס: ניר אליה, מנהל חטיבת המכירות בינת תקשורת מחשבים; חיה אליהו, מנמ"רית יחידתית, משרד המשפטים; דודי גורדון, מנהל יחידת התקשוב בפרקליטות המדינה, משרד המשפטים; אורלי הוברמן, מנהלת מחלקת פיתוח בקרה ואינטגרציה, יס; אלי מטיאוויס, מנהל אגף פיתוח, מירס תקשורת; רפי פניז'ל, צה"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים