דיווח: מערכת ההפעלה של HP לטלפונים חכמים תושק בתחילת 2011

ענקית המיחשוב, שרכשה את פאלם בתחילת השנה, תתחיל להציג טלפונים חכמים הפועלים עם מערכת ההפעלה webOS בתחילת 2011 ● "בעזרת webOS, תספק HP ללקוחותיה חוויית שימוש ייחודית במכשירי טלפון חכמים ובמוצרים ניידים נוספים", אמר טוד בראדלי, סגן נשיא בקבוצת PSG ב-HP בתחילת יולי השנה, בהודעה של החברה על השלמת הרכישה של פאלם

HP רוצה לעשות את מה שפאלם (Palm) לא הצליחה: לבנות עסקים יציבים סביב טלפונים חכמים המבוססים על מערכת ההפעלה webOS. ענקית המיחשוב, שרכשה את פאלם בתחילת השנה, תתחיל להציג טלפונים חכמים הפועלים עם מערכת ההפעלה הנרכשת בתחילת 2011 – כך דווח באתר רויטרס, שציטט את אריק קנדור, סגן נשיא בקבוצת PSG (ר"ת Personal System Group) ב-HP.

בנאומו באירוע בברצלונה, קנדור שב ואמר, כי HP רכשה את פאלם במיוחד בגלל מערכת ההפעלה webOS ונכסים רוחניים נוספים שלה. לא אחת התבטאו מנהלים בכירים של HP באשר לסיבות לרכישה ובאשר לכוונת החברה להשיק את מערכת ההפעלה בכמה פלטפורמות ניידות – כולל מחשב כף יד, שיתחרה ב-iPad של אפל (Apple).

"בעזרת webOS, תספק HP ללקוחותיה חוויית שימוש ייחודית במכשירי טלפון חכמים ובמוצרים ניידים נוספים", אמר טוד בראדלי, סגן נשיא בקבוצת PSG ב-HP בתחילת יולי השנה, בהודעה של החברה על השלמת הרכישה של פאלם. "רכישה זו מעניקה לנו את ההזדמנות להתחייב לחלוטין להיצע הטלפונים החכמים שלנו ולחיזוק מערכת ההפעלה webOS".

בכיר נוסף ב-HP, ג'וש מארינאצ'י, התבטא בבלוג של וול סטריט ג'ורנל ואמר, כי "אנו עובדים על מכשירים עתידיים ועל גירסה חדשה של מערכת ההפעלה, אז אני חושב שהשנה הבאה תתגלה כמעניינת מאוד".

פאלם השיקה את WwebOS במכשיר הפרה (Pre) שלה ביוני 2009, ממש כמים לפני שהושק דגם ה-3Gs של ה-iPhone. למרות שהמכשיר ומערכת ההפעלה זכו לביקורות אוהדות, פאלם נאלצה להתמודד מול הצלחת ה-iPhone והנחשול הגואה של טלפונים חכמים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד שהחלו להציף את השווקים.

למרות היותה של HP יצרנית ה-PC הגדולה בעולם – דווקא בתחום הטלפונים החכמים היא נשארה מחוץ למירוץ. רכישת פאלם, כך מקווים ב-HP, תסייע לה להתמודד מול מתחרותיה בתחום המיחשוב, כמו דל (Dell), אייסר (Acer), לנובו (Lenovo) וכמובן אפל, שהרחיבה את עסקי ה-PC שלה, ולבלוט גם בתחום הטלפונים החכמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים