DuckDuckGo משיקה תיבת דואר שמנקה את הדואר מקובצי מעקב

כל מי שנרשם לשירות פותח תיבת דואר ניתנת לניהול, המשמשת כשלב מעבר לכתובת הדואר העיקרית, כשהמשתמש מקבל את הדואר נקי מקובצי מעקב שיכולים לזהות אותו

דואר מוגן של DuckDuckGo..

DuckDuckGo, החברה העומדת מאחורי מנוע החיפוש שטוען לשמירה על הפרטיות של המשתמשים ומניעת מעקב אחרי הרגלי החיפוש והגלישה שלהם, מרחיבה את האפשרויות שהוא מציע למשתמשים.

החברה הכריזה על פתיחת שלב הבטא הציבורי של שירות הפניית דואר אלקטרוני חדש בשם Email Protection. כמו במנוע החיפוש של החברה, וגם בדפדפן שפותח סביבו לסביבת המחשב האישי והטלפונים החכמים – iOS ואנדרואיד כאחד – המטרה היא להוסיף עוד שכבת הגנה לפרטיות של המשתמשים.

כל מי שנרשם לשירות פותח תיבת דואר ניתנת לניהול, שמספקת כתובת עם הסיומת duck.com@. כתובת זו יכולה לשמש כשלב מעבר לכתובת הדואר העיקרית של המשתמש, כשהוא מקבל את הדואר נקי מקובצי מעקב שיכולים לזהות אותו – לדוגמה, לצורך שליחת אין סוף הודעות על מכירות חדשות לאחר הקבלה הראשונית.

הודעות הדואר מגיעות כשהן נקיות, כשהחברה מציינת גם אילו קובצי מעקב הורדו מההודעה, קבצים ותרחישים שיכולים להיות מוסתרים בתמונות, קישורים שונים שמשובצים בהודעה וכדומה.

לפי החברה, בתקופת הבטא הסגורה, ולפי המשוב שקיבלה עד עתה, היא כבר הצליחה להגיע לרמת ניקיון ממוצעת של 85% בסריקה של הודעות הדואר הנכנסות, וכעת היא מקווה, כמובן, שפתיחת הבטא לכל הציבור תעזור להתקרב ל-100% וגם לתקן שגיאות, כמובן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים