באו לבקר במאורת הנמר: אלון עילם ושי בייבה, ויז'ואל די. ג'י.

22/05/2022 11:48
אלון עילם, המנכ"ל, ושי בייבה, סמנכ"לית המכירות, קבוצת ויז'ואל די. ג'י.

השבוע באו לבקר במאורת הנמר, אלון עילם ושי בייבה, מהנהלת קבוצת ויז'ואל די. ג'י (Visual D.G), שחגגה לא מכבר 20 שנה להיווסדה.

ויז'ואל די. ג'י מתמחה בהפצת פתרונות חומרה, תקשורת, גיבוי ואבטחת מידע – כגון לנובו, אסוס, HPE, ארובה, טרנד מיקרו, רדוור, פורספוינט ו-Veeam – למארג של מאות משווקים בשוק הישראלי.

בייבה ועילם סיפרו לי שקבוצת ויז'ואל חרטה על דגלה את נושא השירות וההבנה הטכנולוגית במגוון תחומי התעשיה של לקוחותיה. לדבריהם, ויז'ואל מביאה לשוק רוח שונה וערך מוסף לשותפים שלה, עם תגובות מהירות לשינויים בשוק, דגש על מדיניות של 'תמיד במלאי', תנאי מימון אטרקטיביים ושירותי Pre & Post Sale טכניים מקצה לקצה.

לדברי עילם, מנכ"ל הקבוצה, הפוקוס של החברה בימים אלה הוא על הרחבת תשתית השותפים המובילים של ויז'ואל וצמיחת חטיבת הסקיוריטי לנישות פורצות דרך בתחום אבטחת המידע.

משיחתי עם האורחים למדתי ש-עילם, העובד בחברה כבר כ-14 שנים, מכהן כמנכ"ל קבוצת ויז'ואל משנת 2018, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל. עילם מתגורר בהרצליה, נשוי ואב לשלושה, ומתנדב בצופים כראש שבט שחף בהרצליה. בזמנו הפנוי חובב כושר וריצות.

גם את בייבה למדתי להכיר יותר. היא עובדת כ-20 שנים בחברה ומכהנת כסמנכ"לית המכירות של ויז'ואל. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל, מתגוררת בהוד השרון, נשואה ואמא לשלושה ילדים וחתול אחד. תולעת ספרים בלב ובנשמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים