תוכן שיווקי
לקראת כנס IFN מקבוצת יעל, ה-14 ביולי 2010

IFN מקבוצת יעל, משווקת את Content Manager OnDemand – אחד ממוצרי הדגל של יבמ

בין החברות והארגונים הנמנים על לקוחותיה של IFN, מובילה בשוק ניהול התוכן והתהליכים בישראל, ניתן למנות חברות טלקום, מוסדות פיננסיים, כמו גם חברות ביטוח ועוד

08/07/2010 11:39

חברת IFN מקבוצת יעל, המתמחה בפיתוח יישומים והטמעת פתרונות מתקדמים בתחום ניהול תוכן ותהליכי עבודה ארגוניים, הרחיבה לפני חודשים אחדים את מגוון סל פתרונותיה בתחום ניהול תוכן ארגוני והוסיפה אליו את פתרון ה-Content Manager OnDemand, מבית יבמ.

Content Manager OnDemand, ממשפחת מוצרי ה-Information Management של יבמ, הינו פתרון ארגוני מקיף לארכוב ולאחזור של מסמכי פלט מחשב למיניהם כגון: חשבונות, הזמנות, דוחות וכיו"ב. הפתרון נועד לספק שירותי שימור מסמכים ורשומות עסקיות ויכולות אחזור מהיר ויעיל של מידע עסקי קריטי לצרכני המידע בארגון, כולל גישה מבוקרת של לקוחות על רשת האינטרנט, על פי צרכי הארגון.

IFN הוסיפה מוצר זה לפורטפוליו מוצריה המספקים מענה כולל לניהול תוכן ארגוני. יחודיותו של ה-CMOD ביכולותיו להציג פלטי מחשב כגון חשבונות, חשבוניות ודוחות Back Office כמידע דיגיטלי בו ניתן לבצע חיפושים מורכבים. בנוסף, מצטיין מוצר זה בניהול  נפחים גדולים מאוד (מעל 10 פטה-בייט) של מידע, על מגוון של פלטפורמות מחשוב. יכולות המוצר כוללים גם לכידה וארכוב מסמכים סרוקים, צ'קים ותכנים ממקורות שונים.

ב-IFN מציינים כי CMOD של יבמ המותקן באלפי ארגונים בעולם עם מאות אלפי משתמשים, כבר נמכר על ידה לאחרונה לחברת תקשורת ישראלית גדולה, שם ישמש בין היתר לתצוגת דוחות מנהליים.

משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל, אומר: "כיום, ארגונים רבים מוצפים במידע ובנתונים בצורת פלט מחשב. אחזור, שליפה ותצוגה של מידע היא לא מותרות. אלה הן פעולות קריטיות הנדרשות לקבלת החלטות נכונות ומהירות. מוצר ה-CMOD כבר מצוי בקרב לקוחות מובילים בעולם כמו בנקים ומוסדות פיננסים גדולים ועל פי הביקוש לו נראה כי ארגונים בשוק המקומי כבר החלו להבין את הערך העסקי הממשי המוענק לארגון, מה שיביא לכניסה מהירה שלו בקרב ארגונים בישראל".

חברת IFN מקבוצת יעל, מובילה בשוק ניהול התוכן והתהליכים ומספקת ללקוחותיה ושותפיה פתרונות מתקדמים העונים על צרכיהם הארגוניים. IFN הינה שותפה עסקית של IBM, המובילה בעולם בתחום ה-ECM-Enterprise Content Management וה-BPM-Business Process Management.

IFN מציעה תועלות וערכי מוסף עסקיים אשר מסייעים לארגונים לשמור על יתרון יחסי בשוק תחרותי, ע"י מקסום יעילות ארגונית ופרודוקטיביות.
פוקוס החברה הינו בתחום ה-ECM-Enterprise Content Management , BPM – Business Process Management ופתרונות תיעוד טכני.

אירועים קרובים