נשים ומחשבים: יעל מיתר רי, מטריקס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: יעל מיתר רי, ארכיטקטית פתרונות בכירה בחטיבת פינטק ודיגיטל במטריקס

יעל מיתר רי, ארכיטקטית פתרונות בכירה בחטיבת פינטק ודיגיטל במטריקס. צילום: סם יעקובסון

שם ותפקיד: יעל מיתר רי, ארכיטקטית פתרונות בכירה בחטיבת פינטק ודיגיטל במטריקס.

ותק בתפקיד: שבע שנים בתפקיד הנוכחי. תפקידי הקודם היה ארכיטקטית פתרונות בחטיבת ה-CRM והטלקום. בסך הכל  10 שנים במטריקס.

תפקידים קודמים: מנכ"לית ומייסדת משותפת של חברת Agile Business Solutions, מנהלת מחלקת פתרונות עסקיים בחברת We! Consulting Group, מתכנתת מערכות מידע בכירה בחברת אקסטרים טכנולוגיות, ובמקביל – הדרכת מתכנתים וקורסי הסבות אקדמאים, כולל הקמת תחום ההדרכה באקסטרים

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון במדעי המחשב – המכללה האקדמית של תל אביב-יפו. שירות צבאי: ממר"ם – מנחת יישומים. במסגרת השירות – מפקדת קורסי מנחות יישומים בממר"ם.

משפחה: נשואה + 2.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

איכשהו הטכנולוגיה בחרה אותי בנקודות שונות בחיים, ותמיד הייתה שם "ברקע" – למדתי מדעי המחשב בתיכון כי זה היה מעניין והסתדר טוב עם המערכת ושאר המקצועות שבחרתי לשלב.  גם בצבא, קצין המיון ראה את הפוטנציאל והחליט לשבץ אותי בממר"ם – ומשם השאר היסטוריה.

בהתחלה, העיסוק בטכנולוגיה היה "משהו לעשות עד שאחליט מה אני באמת רוצה", ובהמשך, ככל שהעמקתי וצברתי ידע וניסיון בחרתי והתמקדתי בחלקים של הטכנולוגיה שמעניינים אותי – וזה הפך להיות בחירה מודעת. כשהגעתי למטריקס, היכולת להתמקד בארכיטקטורה ובבניית פתרונות עבור לקוחות בפרויקטים גדולים ומאתגרים הפכה את העשייה למעניינת ומגוונת יותר. התפקיד וסביבת העבודה מאפשרים שילוב מנצח של החלקים הטכנולוגיים עם הצדדים העסקיים והניהוליים הנדרשים כדי לבנות פתרון מחשובי מקצה לקצה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לקח לי זמן לחשוב איך לענות על השאלה הזו. לצערי – ברור שאפליה קיימת. בתעשייה ובמקומות עבודה בכלל. לשמחתי – סביבת העבודה שלי במטריקס תומכת בשוויון בכל הרמות והתפקידים. אנחנו עם מעל 50% נשים מועסקות, אשר עוסקות בכל קשת התפקידים ונמצאות בנוכחות גבוהה בכל הדרגים, עד להנהלה הבכירה. בסביבת עבודה כזו אפליה היא תופעה נדירה מאוד, ובמקרים נדירים שבהם זה קורה, יש לנו את המנגנונים לטפל בה במהירות וביעילות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים