תוכן שיווקי

בלדי הקימה מרלוג ענק על בסיס טכנולוגיית ה-HCI של HPE SimpliVity

מדובר באחד המרלוגים הגדולים במזרח התיכון

28/07/2021 14:06
המרלוג של בלדי. מקור: יח"צ
תמיר דהבני, סמנכ"ל יבוא, יצוא ופיתוח עסקי בבלדי. צילום: יח"צ

תמיר דהבני, סמנכ"ל יבוא, יצוא ופיתוח עסקי בבלדי. צילום: יח"צ

בלדי, שעוסקת ביבוא, ייצור והפצה של מוצרי מזון קפואים, הקימה והשיקה באחרונה את אחד המרכזים לוגיסטיים (מרלוגים) הגדולים ביותר במזרח התיכון. יש בו 11 קומות של רובוטיקה, 18 אלף מ"ר של מחסני קירור בטמפרטורה של 0 עד מינוס 18 מעלות ו-17 אלף משטחים שמדי יום נארזים בו בצורה אוטומטית ומופצים למאות נקודות מכירה ברחבי ישראל.

לדברי תמיר דהבני, סמנכ"ל יבוא, יצוא ופיתוח עסקי בבלדי, "מרכזים לוגיסטיים מורכבים מחייבים בחירה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר". לוגיסטיקה ואוטומציה מורכבת במיוחד חייבו שינוי מקצה לקצה של כל המערך הטכנולוגי של בלדי, בכדי להתאים לצרכים החדשים. זאת, כולל חשיבה מחדש על תהליכים, זמינות מידע ומערכות, גיבוי ומוכנות עתידית.

לצורך הגשמת המטרות העסקיות והטכנולוגיות נרתמה למשימה קקדו טק מבאר שבע כאינטגרטור וכמיישם בשטח. קקדו טק בחרה, ביחד עם הלקוח, בטכנולוגיית ה-HCI (ר"ת Hyperconverged Infrastructure) של HPE SimpliVity לשמש כתשתית הטכנולוגית החדשנית של הארגון.

מיכאל נחום, מנהל מערכות המידע של בלדי. צילום: יח"צ

מיכאל נחום, מנהל מערכות המידע של בלדי. צילום: יח"צ

מיכאל נחום, מנהל מערכות המידע של בלדי, ציין שתהליך בחינת המערכות הקיימות בשוק כלל חיפוש של פתרון שיאפשר להוביל להשגת קדמה טכנולוגית שנדרשת למרלוג המתקדם. "תוך כדי התהליך התוודענו לטכנולוגיית ה-Hyperconverged, באמצעות HPE SimpliVity, שמאפשרת לנו לייצר בידול ופתיחת פער משמעותי מול המתחרים", אמר. "בזכות פתרון אחוד כבר אין צורך ברכישה נפרדת ומסורבלת של פתרון מחשוב, אחסון, תקשורת ואבטחת מידע. אנחנו מקבלים את הכול בפלטפורמה אחת, עם ניהול ותפעול פשוטים ויכולת התרחבות לפי הצורך.

שחר פלדמן, מנכ"ל קקדו טק. צילום: יח"צ

שחר פלדמן, מנכ"ל קקדו טק. צילום: יח"צ

שחר פלדמן, מנכ"ל קקדו טק, אמר ש-"מערכת HCI מתקדמת זו מאפשרת לבלדי, שהשקיעה משאבים רבים באוטומציה, יכולות שרידות, מענה והתאוששות מאסון מהירות לכל מקרה של תקלה, יכולת התרחבות וצמיחה עתידיות מבלי להשקיע משאבים נוספים בחומרה, זיהוי תקלות עוד לפני שהן קורות, דוגמת עדכוני גרסאות שלא מתאימים למערכת, אבחון תפוסות שטח דיסק וניצול מעבדים וזיכרון. ומעל הכול, מדובר בפתרון מאובטח ברמה הגבוהה ביותר – הודות למנגנון מובנה במוצר עצמו".

ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HPE. צילום: יח"צ

ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HPE. צילום: יח"צ

לדברי ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HPE, "לאחר שהבנו את האתגרים העסקיים והלוגיסטיים שעמדו בפני בלדי, התאמנו את המענה הטכנולוגי הטוב ביותר – פתרון HCI הוליסטי מבוסס HPE-SimpliVity All Flash. פתרון זה נותן את המענה האופטימלי – הן בהיבט של שרידות מקסימלית והגנה על המידע המאפשרת התאוששות מהירה במקרה של כשל לוגי או אסון, והן בהיבט של ביצועים גבוהים במיוחד".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים