תוכן שיווקי

איך מזנקים לשוק הגלובלי ומדלגים על חסמים בדרך?

הצורך בשליטה מלאה, היעדר הנוכחות הפיזית בחו"ל והרצון לשמור על קשרים עסקיים כחול-לבן הם שלושה חסמים מרכזיים שצריך לשבור כדי להיכנס לשוק העולמי - ולהצליח בו ● שחף שרגר, מנכ"ל משותף של EMET OEM Solutions מפרט עליהם ● חלק ב'

27/05/2021 13:01
שחף שרגר, מנכ"ל משותף של EMET OEM Solutions מקבוצת אמת מחשוב. צילום: ענת קזולה

שחף שרגר, מנכ"ל משותף של EMET OEM Solutions – חברת האינטגרציה המובילה בישראל – מקבוצת אמת מחשוב, מחברות ה-IT הגדולות בארץ, מצביע על שלוש תפישות שעלולות לעכב חלק מהחברות מלקצר את ה-Time to Market ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהן בשוק הגלובלי:

שליטה מלאה – חסם זה נכלל כבר בחלק הראשון של המאמר, אבל לשם הנוחות, נחזור עליו גם כאן. "יש חברות שמתאמצות לקיים נוכחות פיזית בחו"ל, כי הן מאמינות שרק כך יוכלו להבטיח את השליטה שלהן על התהליך כולו. הן נאלצות לממן אתרים פיזיים בכמה מיקומים, עם כוח אדם מיומן – גם אם בחלק ניכר מהזמן אין בהם צורך אמיתי. כך יוצא שלעיתים האתרים עומדים ללא שימוש ובתקופות אחרות כח האדם אינו מספיק כדי להתמודד עם זינוק פתאומי בביקושים.
הצורך של מנהלי התפעול להיות בשליטה מלאה ברור, הפתרון הנכון לכך הוא לספק להם שקיפות ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות מערכות מידע מתקדמות, שמציגות בזמן אמת את כל הנתונים, הדו"חות והפרמטרים הרלוונטים בהיבטים של מלאי, אספקות, וסטטוסים נוספים.

הלקוחות משתחררים מהצורך לשנע את המוצר פיזית לחו"ל (אחרי שהוא כבר יובא לישראל מלכתחילה), ולהתעסק בעצמם בנושאי אספקה ושירות. מאחר שזאת ההתמחות המקצועית שלנו, לא רק שהם לא מאבדים שליטה – אנחנו מספקים להם את התשתיות הרובוסטיות שממקמות אותם בחזית".

נוכחות פיזית – "יש חברות שכדי להשאיר את כל התהליך אצלן, מוותרות על נוכחות גלובלית, שנתפשת מבחינתן כדבר לא הכרחי. המוצר שלהן נשלח מהארץ, כשברור לחברה וגם ללקוחותיה שייאלצו לחכות בסבלנות עד שיגיע ליעדו בחו"ל.

חברות שבוחרות בדרך הזאת מפספסות את הקרבה הלוגיסטית ללקוחות. הן מאבדות עסקאות עם לקוחות פוטנציאלים שזמני האספקה והתגובה חשובים להם, ומבזבזות זמן יקר וכסף על שילוח מוצרים הלוך ושוב כדי להעניק להם שירות. יש שווקים שאם אתה פיזית לא שם – אתה פשוט לא קיים. השוק האמריקני מסתכל אחרת לגמרי על ספק שעושה את השילוח ישירות מבוסטון, מאשר על ספק שהמחסנים שלו ממוקמים מחוץ לארה"ב.

EMET OEM Solutions מחזיקה חמישה סניפים בישראל, אנגליה וארה"ב, כדי לאפשר לחברות הישראליות קרבה גיאוגרפית ללקוחות בחו"ל, באופן שהאספקה אליהם יכולה להיות מהירה ביותר (Same Day Delivery). אנחנו חוסכים את כל עלויות השילוח ובכל האספקטים של שירות פוסט-מכירה – מבטיחים שירות מהיר ללקוח, בדיוק ברמה שהוא מצפה לה".

כחול לבן – "לחברות רבות יש חשש טבעי לעבוד עם שותף אינטגרציה בינלאומי, שההנהלה שלו ממוקמת בחו"ל. הן חוששות מקשיים בהעברת המידע, ומקבלת עדיפות נמוכה אצלו, בין כל שאר הלקוחות, לצרכים הייחודיים שלהן.

EMET OEM Solutions היא חברת אינטגרציה כחול לבן, שמנהלת מישראל את פעילות הסניפים שלה בחו"ל. כל סדרי העדיפויות נקבעים כאן, כדי להבטיח לכל לקוח שירות מושלם כחול לבן, לכל אורך הדרך. בנוסף ואולי חשוב מכל: מה שמקבל הלקוח הוא תמיכה בקבוצות הפיתוח וההנדסה שלו, כאן בישראל – יחד עם שכפול של הידע אל הסניפים בחו"ל, בצורה שקופה וללא מעורבותו של הלקוח".

קרבה גיאוגרפית ללקוחות חברות ישראליות בחו"ל. אינפוגרפיקה: יח"צ

קרבה גיאוגרפית ללקוחות חברות ישראליות בחו"ל. אינפוגרפיקה: יח"צ

למכור הרבה יותר

שרגר הוסיף ואמר כי "EMET OEM Solutions מאפשרת ללקוחות להתמקד רק בדברים שהם מתמחים בהם: לפתח את התוכנה ולמכור הרבה יותר".

"אנחנו עובדים איתם כאן, ואחר כך נותנים להם את כל השירותים גם בארה"ב וגם באירופה, תחת מחירון אחד וחוזה שנקבע פעם אחת, לכל העולם", סיכם.

אירועים קרובים