EX.CO רוכשת את סדאטו הישראלית

הרכישה מאפשרת ל-EX.CO להרחיב את יכולות ה-AI עבור פתרונות הווידיאו והתוכן האינטראקטיבי של החברה ● סכום הרכישה מוערך בכמה מיליוני דולרים

תום פחיס, מנכ"ל ומייסד EX.CO. צילום: ססקיה אפנקמפ

חברת טכנולוגיית התוכן EX.CO (לשעבר Playbuzz) הודיעה אתמול (ה') על השלמת רכישתה של חברת טכנולוגיית הווידיאו הישראלית סדאטו (Cedato), המביאה עמה יכולות אופטימיזציה ייחודיות. סכום הרכישה מוערך בכמה מיליוני דולרים.

EX.CO מציעה לחברות ולגופי תוכן מובילים ברחבי העולם פתרון שלם ומתקדם בעולמות התוכן האינטראקטיבי, הוידאו והמונטיזציה. היכולות שמביאה איתה סדאטו ישולבו בתוך חבילת הפתרונות שמציעה EX.CO לגופי תקשורת ולחברות בינלאומיות מובילות, תוך חיזוק מנוע ה-AI, אופטימיזציה מיטבית לפרסום דיגיטלי ושיפור ביצועים, שמאפשרים לאתרי תוכן לעמוד בסטנדרטים הגבוהים והעדכניים ביותר בתעשייה.

סדאטו הוקמה בשנת 2015, והפכה במהרה לפלטפורמת וידיאו פרוגרמטי מובילה, המציעה לגופי תוכן חבילת פתרונות וידיאו במודל SaaS. בנוסף, מפעילה החברה את המרקטפלייס הפרטי בעל הצמיחה המהירה ביותר בתחום הווידאו, עם מיליארדי צפיות בכל חודש.

תום פחיס, מנכ"ל ומייסד EX.CO, ציין, כי "עם רכישה זו אנו מציינים שנה של התפתחות וצמיחה משמעותיות של החברה. במהלך השנה החולפת פיתחנו את היצע הפתרונות המתקדמים שלנו עבור לקוחותינו, והרחבנו את שיתופי הפעולה שלנו עם גופי תקשורת מהגדולים והחדשניים בעולם. הטכנולוגיה של סדאטו תאפשר ללקוחותינו ולשותפינו לייצר רווח באמצעות מגוון פלטפורמות, תוך יצירת חוויית משתמש יוצאת דופן, ואני נרגש מאוד מהמהלך. הסינרגיה בין הפתרונות המתקדמים שאנו מציעים ומפתחים היא בעיניי מכפיל כוח אדיר לקהל הלקוחות שלנו ושל סדאטו".

רון דיק, מנכ"ל ומייסד סדאטו אמר, כי "אנו מתרגשים לאחד כוחות עם EX.CO. מאז הקמתה, סדאטו נשארה ממוקדת ביצירת פתרונות וידיאו מתקדמים וקלים לתפעול, כשהיא רואה לנגד עיניה את המשתמש לפני הכל. הגישה הזו משותפת לנו ול-EX.CO, כמו גם הטכנולוגיה הייחודית ובסיס הלקוחות הגדול והלויאלי. שיתוף הפעולה הזה מאפשר להציע לשותפים הגלובליים שלנו הזדמנויות צמיחה וחידושים טכנולוגיים שעונים להם על הצרכים הקריטיים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים