תוכן שיווקי

קומוולט: הורחבו היישומים הנתמכים במערך Metallic לפתרונות הגיבוי כשירות

פתרון Metallic מתרחב עם יכולות גיבוי ל-Salesforce, ל-Microsoft Teams, ל-Oracle DB, ל-Active Directory ול-Hyperscale X for Metallic

28/01/2021 14:18
שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic ב-EMEA. צילום: ניב קנטור

קומוולט, הפועלת בתחום ניהול נתונים וגיבוי בסביבות מקומיות ובענן, הכריזה על הרחבה נוספת של מערך פתרונות Metallic לגיבוי כשירות (BaaS). בהמשך לחדשנות המואצת שהציגה החברה ברבעון הקודם, אל מערך Metallic מתווספים כעת פתרונות, מאפיינים ותמיכה בעומסי עבודה חדשים לגיבוי. הרחבות אלו כוללות: השקת הגנה, ניהול, וגיבוי SaaS מתקדמים ליישומי Salesforce, יכולות גרנולריות להגנה ואחזור עבור Microsoft Teams ו- Active Directory, הוספת גיבוי כשירות ל Oracle DB, והרחבת יכולות הענן ההיברידי עם הוספת Hyperscale X כהתקן חומרה עם ממשק מלא לגיבוי Metallic.

יוזמת Metallic של החברה הוקמה על מנת להביא לשוק את פתרון הגנת נתונים של הדור הבא במודל SaaS, על בסיס טכנולוגית הליבה של קומוולט במודל הענן. יחד עם שותפיה העסקיים, Metallic מציעה פורטפוליו עשיר וצומח של פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון במודל SaaS על מנת לסייע לארגונים לשמור על הנתונים שלהם מוגנים, בהתאם לדרישות רגולטוריות, ובטוחים מפני מחיקה, השחתה או מתקפה.

Metallic זמין כעת ב-23 מדינות לרבות ישראל, שהייתה אחת המדינות הראשונות שבהן הוצע הפתרון. לאחרונה נוספה זמינות ב-9 מדינות חדשות ב-EMEA: גרמניה, צרפת, שוויץ, אוסטריה, ספרד, פורטוגל, נורווגיה, פולין ודרום אפריקה.

"אנו מתקדמים עם ההשקה הגלובלית של Metallic ומגלים, כי יותר ויותר לקוחות ברחבי העולם מבינים מיד את הערך ואת הפשטות שהגנת נתונים כשירות, הבנויה לענן, יכולה לספק לסביבות שלהם", אמר שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic ב- EMEA. "עם יכולות ה-SaaS Plus שלנו, Metallic מציעה ללקוחות מה שאף שירות אחר לגיבוי בענן אינו יכול: את המערך המקיף ביותר של פתרונות BaaS, יחד עם הגמישות לגבות כל מקור נתונים אל יעד האחסון האופטימלי – בין אם מדובר בענן, אחסון מקומי, או HyperScale X for Metallic – כדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר לצד פשטות".

פתרונות Metallic החדשים

לצד התוספות החדשות, שכוללות פתרונות ענן היברידי חדשים ל-SAP HANA ו-Kubernetes, אלו הם תיאורי הפתרונות החדשים:

Metallic Salesforce Backup – מספק ללקוחות הגנת נתונים סקלאבילית, ברמת אנטרפרייז, עבור צוותי מכירות, שירות ופיננסים. הפתרון מציע הגנה פשוטה על נתונים בעלי ערך ב-Salesforce, ללא הגבלה על זמן שימור, עם אחסון ללא הגבלה, ועם בקרי אבטחה מוקשחים המובנים במערכת. בכך הפתרון מסייע לעמוד בתקנים, בדרישות אחזור, וב-SLA הקפדניים ביותר.

גיבוי ואחזור Metallic ל-Office365 ו-Teams של מיקרוסופט – מתבסס כעת על היכולות הקיימות של Metallic ל-Teams, והוא כולל אחזור במקום (in-place) של שיחות Teams ונתונים אחרים. הדבר מאפשר למתפעלים לבצע אחזור נקודתי של נתונים המאוחסנים בתוך Teams, בערוצים ובשיחות, במהירות ובדיוק גבוהים יותר – תוך שהם שומרים על התשתית וההגדרות הקיימות. כל הלקוחות החדשים והקיימים של Metallic Office 365 Backup יקבלו באופן אוטומטי את היכולות האלה כחלק מהמנוי שלהם – אשר מספק גם כיסוי ל-Exchange, ל-SharePoint ול-OneDrive.

HyperScale X for Metallic – מאפשר ללקוחות את היכולת לבחור בהתקן עם ממשק מלא, וניהול תחת ספק יחיד, של אחסון בהפעלה מקומית, לצד גיבוי נתונים ב-SaaS. הפתרון מאפשר להתקן של קומוולט, HyperScale X, לרוץ במצב edge, כשהוא פועל כיעד גיבוי עבור עומסי עבודה היברידיים המוגנים על ידי Metallic. חדשנות קצה זו מייצגת את הצעד הבא בהתרחבות ההיברידית של Metallic, כאשר היא משלבת את הטוב ביותר של Metallic Bass עם הטוב ביותר של פלטפורמת האחסון HyperScale X. לקוחות יכולים להשתמש ב-Metallic כדי להגן על נתונים בכל סכימה היברידית, בין אם מדובר בענן לענן, נתונים מקומיים לענן עם עותק מקומי לאחזור מהיר, ענן להתקן חומרה ועוד.
תמיכה בגיבוי בסיס נתונים של אורקל ו-Active Directory של מיקרוסופט, מוצעת כעת כחלק מ- Metallic Database Backup. הגנת BaaS לבסיסי נתונים עבור לקוחות בעולם ההיברידי מעניקה למנהלים שקיפות מלאה והגנה על בסיסי נתונים עבור SAP HANA, Oracle, Microsoft SQL ו-Active Directory, בהפעלה מקומית, בענן וב-Azure.

אירועים קרובים