תוכן שיווקי
בעקבות אירוע סינולוג'י

סינולוג'י – פתרון אחוד ומוכלל לאחסון פשוט ולגיבוי

30/12/2020 12:46
סינולוגי

כתב: הילל יוסף.

מגפת הקורונה הביאה לשיבוש כלכלי נרחב, ועסקים רבים מתקשים להסתגל למצב "הנורמלי החדש" הזה. סינולוג'י מספקת מענה לכמה אתגרים ארגוניים: שמירה על פרודוקטיביות, מניעת פיזור קבצים וכפל נתונים, והגנה על נתונים מפני הגידול בהיקף האיומים.

באירוע ייחודי, שהתקיים ב-2 בדצמבר ויועד למנהלי IT עסקיים וערוצי ההפצה, הציגו אנשי החברה, בשיתוף בנדא מגנטיק ובהפקת אנשים ומחשבים, את היצע הפתרונות הגמישים, המודרניים והמאובטחים של סינולוג'י, שיכולים לעזור לחברות להיות מוכנות למציאות החדשה.

במפגש הווירטואלי, שנערך תחת הכותרת All in one for the New Normal, הומחש כיצד פתרונות האחסון של סינולוג'י מפשטים את אחסון הקבצים, על ידי שילוב הנוחות והקלות בשימוש בשירותי ענן עם בקרת גישה הדוקה וממשל נתונים של פתרונות מקומיים. יחד עם השותף המקומי, בנדא מגנטיק, המחישו המציגים איך ניתן להגן בבטחה על הנכסים הדיגיטליים של החברה על ידי צלילה עמוקה למנגנוני הגיבוי השונים שמציעה סינולוג'י.

במהלך הוובינר הוצגו כמה תחומים, אתגרים ופתרונות על ידי ניק ג'נג, מנהל אזורי בסינולוג'י, שהיה דובר המפתח בו. מאוחר יותר דיבר איליה שזרבן מבנדא. השניים הציגו כיצד לבנות תשתית משולבת לפתרונות רשת, אבטחה ואחסון קבצים, תוך צמצום מזערי של מאמצי ניהול ה-IT; איך להקפיד על המשכיות עסקית בתקופות קשות, ולעבוד בכל מקום ומכל מקום, בעזרת כלי השיתופיות Synology Drive ו-Office; מהן היכולות ותכונות של פתרונות המעקב אחר תנועת הנתונים, שיעזרו לעסקים להסתגל ל-"נורמלי החדש" ולהגן על הנכסים החשובים שלהם; כיצד לענות לדרישות הפעילות העסקית היומית, תוך שילוב התוכנה והחומרה, עם פתרון שמבטיח עקביות רבה יותר של הפתרונות ומייעל את השירות והתמיכה הטכנית, בכך שארגונים מקבלים את כלל הפתרונות ממערכת אחת בלבד.

לצפייה בהקלטת האירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים