גבי בנד מונה למנכ"ל וריפון ישראל

הוא יחליף את דן סופר, שכיהן בתפקיד בשבע השנים האחרונות וימונה למנכ"ל השווקים הישירים של החברה ● בנד צמח מבפנים: הוא עובד ב-וריפון 12 שנים וכיהן עד כה כמנהל החטיבות המסחרית והקמעונאית

גבי בנד, מנכ"ל וריפון ישראל. צילום: יח"צ

חילופים בהנהלת וריפון ישראל: החברה הודיעה הבוקר (א') כי גבי בנד ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה בארץ במקומו של דן סופר, שממלא אותו בשבע השנים האחרונות. סופר קודם לתפקיד מנכ"ל השווקים הישירים של וריפון העולמית, שכוללים גם את ישראל.

בנד הצטרף ל-א.ח.יישומים ב-2004 ולאחר ש-וריפון רכשה אותה ב-2008 מילא שורה של תפקידי ניהול במחלקות הפרויקטים, הרכש, ההתקנות והמכירות. בנוסף, הוא שימש כסמנכ"ל המכירות ובשנים האחרונות כמנכ"ל החטיבות המסחרית והקמעונאית של וריפון ישראל.

דן סופר, מנכ"ל השווקים הישירים של וריפון העולמית. צילום: יח"צ

דן סופר, מנכ"ל השווקים הישירים של וריפון העולמית. צילום: יח"צ

סופר מונה למנכ"ל וריפון ישראל ב-2013, לאחר פרישתו של אודי ויזנר מהתפקיד, בתום שנה שבה שימש בו. בהמשך הוא קיבל את הסמכויות של נשיא וריפון ישראל, לאחר שלייזי ינאי פרש ממנו.

וריפון מציעה פתרונות חומרה, תוכנה ושירותים לעולם התשלומים. על הלקוחות שלה נמנים עסקים בכ-150 מדינות ברחבי העולם. החברה פועלת מזה יותר מ-35 שנים ומעסיקה כ-5,700 עובדים, 350 מהם בישראל.

איחוד השווקים הישירים תחת קורת גג אחת

המינויים מתבצעים בתקופה של שינויים משמעותיים בשוק האשראי בישראל. בחברה אומרים כי בין ההזדמנויות לצמיחה העומדות בפניה נמצאים יישום תקן התשלום EMV בכלל מערכות התשלום בישראל, התאמה וחינוך השוק לשיטות תשלום סלולריות באמצעות אפליקציות, כניסה לסקטור המזון ופיתוח מערכות חדשות בהתאם לצרכי עולם התשלומים המתפתח.

בשווקים הישירים של וריפון בעולם, יש לחברה פעילות רחבה מול בתי עסק ורשתות קמעונאיות, הכוללים תשתית מלאה של חומרה, תוכנה ושירותי סליקה. ב-וריפון אומרים כי איחוד השווקים האלה תחת קורת גג אחת, בניהולו של סופר, מעיד על החשיבות שהנהלת החברה רואה בשווקים אלה.

בנד אמר כי "האתגרים וההזדמנויות העומדים בפנינו נוגעים באופן ישיר לכל צרכן ובעל עסק במדינה, ואני משוכנע שאמשיך להוביל את החברה לצמיחה, תוך מתן מענה לצרכי השוק המשתנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים