תוכן שיווקי
בעקבות כנס Next.

נוטניקס משיקה פלטפורמת קוברנטיס כשירות, שמותאמת לעידן המולטי קלאוד

Karbon Platform Services תאיץ פיתוח וניהול של יישומים מבוססי קונטיינרים - בכל ענן

30/09/2020 17:06
ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

נוטניקס, מובילה במחשוב ענן ארגוני, הכריזה במהלך כנס Next., שנערך באחרונה, על Karbon Platform Services – פלטפורמה כשירות (PaaS) מבוססת קוברנטיס, עם אבטחת מידע אוטומטית, שנועדה להאיץ את הפיתוח וההפעלה של יישומים המבוססים על מיקרו-שירותים, בכל ענן.

היצע זה מספק למפתחי תוכנה חוויית שירותים מנוהלים, מקצה לקצה – בהפעלה מקומית, בענן ציבורי וביחידת הקצה. ההיצע מאפשר לבנות ולהריץ יישומי Native לענן, תוך קבלת האפשרות לבטל את התלות של היישומים הארגוניים בתשתית. הפתרון החדש מספק בנוסף לצוותי תפעול ה-IT ניהול קל ואחיד של מחזור חיי האפליקציה, וכן סביבה מאובטחת.

ההכרזה מהווה ציון דרך משמעותי עבור נוטניקס, שפועלת כדי לתמוך ולהאיץ את המסע של ארגונים בענן.

ייעול פיתוח וניהול היישומים

ארגונים שהגדירו לעצמם כמטרה ליהנות מהיתרונות של יוזמות דיגיטליות מתקשים לעתים קרובות למצות את הפוטנציאל המלא של מפתחי התוכנה שלהם ושל תהליכי ה-DevOps שעל פיהם הם פועלים. הקוברנטיס, יחד עם פעולה באמצעות טכנולוגיות Cloud Native, ממשיך להתפתח במהירות. בכך, ללא משאבים טכניים נרחבים, ההטמעה הופכת לקשה ומורכבת. יותר מזה, ארגונים צריכים להיות מסוגלים למנף הפעלות של קוברנטיס בהפעלה מקומית (On-Premise) ובענן, מבלי לוותר על יכולות של ניהול נתונים, יישומים ומשאבי IT, ולעשות זאת ביעילות ופשטות.

"משאבי IT הם המנוע שמניע ארגונים דיגיטליים. אבל כשחברות מתרחבות, מאמצות ענן היברידי, ומנהלות מספר הולך וגדל של יישומים, הצרכים של המהנדסים יכולים להפוך לאתגר עבור ה-IT", ציין אג'יב מיראני, סמנכ"ל הטכנולוגיה בנוטניקס. "עם Karbon Platform Services, אנחנו מתכננים לפשט את הפיתוח והניהול של יישומים, תוך ייעול הקשר בין ה-IT וצוותי הפיתוח, במטרה לתמוך באסטרטגיות ה-DevOps של לקוחותינו".

"הפלטפורמה כשירות החדשה לענן תסייע למהנדסי תוכנה לייעל את פיתוח היישומים, ולנהל אותם ללא צורך בניהול התשתית שמתחת. Karbon Platform Services נבנתה על גבי יכולות ניהול מחזור החיים של הקוברנטיס, שהוצגו בראשונה עם Karbon כחלק מהרכיבים המשולבים בתוכנת Nutanix HCI", אמר ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל. "ההיצע החדש מספק אבטחה אוטומטית ומנוהלת מתוך המערכת, לרוחב עננים שונים, כדי לתמוך במגוון אפליקציות מבוססות מיקרו-שירותים".

מהם היתרונות המרכזיים של הפלטפורמה החדשה?

היתרונות הבולטים של Karbon Platform Services כוללים:

שירותים מנוהלים עשירים – היצע ה-PaaS מאפשר פיתוח והפעלה מהירים של יישומים – החל מיישומים פשוטות בקונטיינרים ועד ליישומים בהיקפים נרחבים של הרשת, באמצעות מינוף שירותים עשירים ופשוטים להפעלה. Karbon Platform Services כוללת: K8S-Orchestrator, קונטיינרים כשירות (CaaS), בינה מלאכותית, Message bus, Ingress, Service mesh, Observability ושירותי אבטחה.

תפעול מבוסס SaaS (תוכנה כשירות) לעננים מרובים – צוותי התפעול נהנים מהפעלה פשוטה ומניהול מאוחד של מחזור חיי היישומים, הנתונים והאבטחה, ללא תלות בענן שנמצא בבסיס ובהיקפי הפעולה. המפתחים נהנים משירותים עשירים כדי לכתוב יישומים פעם אחת ולהפעילם בענן באמצעות מנהל מחזור חיי אפליקציות מבוסס SaaS.

פלטפורמה כשירות (PaaS) היברידית, שניתנת להרחבה – Karbon Platform Services מספקת ניידות נתונים לרוחב עננים וניהול של אפליקציות היברידיות באמצעות ערוצי WAN שקופים וממשקי נתונים הניתנים להרחבה. מאפיין זה מעניק לארגונים את הגמישות להביא את השירותים שלהם ולמנף את סביבת הפעולה המורחבת של קוברנטיס.

אבטחה משופרת – עם Karbon Platform Services, צוותי תפעול ה-IT יכולים למנף מודל אבטחה ו-API אחיד, כולל השגחה מאוחדת על נתונים ואפליקציות לרוחב הענן. הפלטפורמה מספקת אבטחה אוטומטית ומנוהלת, עם יכולת Multi tenancy מובנית ובקרת גישה מבוססת משתמש (RBAC) עבור השירותים המועשרים.

Nutanix Karbon Platform Services זמין כעת ללקוחות. למידע נוסף בקרו כאן.

אירועים קרובים