תוכן שיווקי

פתרונות קוד פתוח לאפליקציות סאפ – כעת זה אפשרי!

לראשונה בישראל, שבוע Open Breakfast Club הווירטואלי של יבמ, רד האט וסאפ

15/09/2020 13:31
נטלי קנטור, ועל המסך יעקב פריגר. צילום: ניב קנטור

רכישת רד האט (Red Hat) על ידי ענקית המחשוב יבמ (IBM) תמורת 34 מיליארד דולר, שבוצעה ב-2019, הייתה אחת הרכישות הגדולות ביותר בתעשיית ה-IT, והעידה על החזון הטכנולוגי של מקבלי ההחלטות.

למיזוג הטכנולוגי, העסקי והתרבותי בין שתי החברות יש יתרונות רבים ללקוחות. במרכז הבמה ניצבת, ללא ספק, פלטפורמת Red Hat OpenShift – הפלטפורמה המובילה בשוק שמאפשרת האצת חדשנות עסקית וצמיחה לארגונים. באמצעות הפלטפורמה ניתן לספק שירותים עסקיים ויישומים במהירות, גמישות, יעילות וברמת האבטחה הנדרשות כדי להצליח במציאות החדשה, בעולם של ענן היברידי וריבוי עננים.

קבוצת הסינרגיה של יבמ ו-רד האט מקיימת החודש, במסגרת הפעילויות המשותפות, סדרת Webcasts מיוחדת, שתציג ותדגים הנגשת יכולות קוד פתוח עבור יישומי SAP – בימים ב' עד ו', מ-14 בספטמבר עד ה-18 בספטמבר 2020 (בכל יום מ-10:00 עד 11:00 לפני הצהריים).

מומחי יבמ, רד האט ו-SAP חברו יחדיו כדי לעזור לארגונים במסע להפיכתם לארגונים בעלי פילוסופיית קוד פתוח, אשר מוכנים לעבור לענן היברידי אמיתי.

את פעילות הסינרגיה ב-רד האט בישראל, מובילים נטלי קנטור ויעקב פריגר.

קנטור אומרת כי "יבמ היא חברה מובילה בעלת נוכחות שוק מאוד חזקה. מטרתנו היא להציג ללקוחות את יתרונות השילוב בין יבמ והפתרונות המובילים שלה, לבין החדשנות בה מובילה רד האט מזה שנים רבות. שיתוף הפעולה הטוב בין החברות בישראל, מאפשר לנו לפנות ולהגיע יחד אל הלקוחות, ולהציג להם את חוזקת המיזוג".

"יחד עם הארכיטקטים של יבמ אנחנו מציגים ללקוחות את פורטפוליו הענן המשולב של יבמ ו-רד האט, שבחלקו הגדול מבוסס על OpenShift בסביבות ענן פרטי וענן ציבורי. כמו כן מוצע מענה מתקדם ויעיל לעולמות האוטומציה, DevSecOps ומודרניזציה אפליקטיבית ותשתיתית. שילוב פתרונות חומרה ותוכנה מתקדמים של יבמ, שהותאמו לסביבת הענן ההיברידי יחד עם טכנולוגיות רד האט, מספק מענה הוליסטי לאתגרים של לקוחותינו", מוסיף יעקב פריגר.

"זהו עולם טכני וטכנולוגי, ועם זאת מדובר על הליבה של הארגון, אשר דורשת מעורבות של מנהלי מערכות מידע ודורשת החלטות קריטיות להתכוננות לעתיד מצד הארגון. את השינוי הטכנולוגי מקדים שינוי מחשבתי, התנהגותי ותהליכי. אנו מציגים ללקוחותינו את החוזקות של יבמ ו-רד האט, עם תמיכה טכנולוגית ומתודולוגיה בהטמעת מודרניזציה ואג'יליות. אני מזמינה אתכם להכיר את שיתוף הפעולה של שתי החברות יחד עם יבמ בסדרת האירועים הוירטואליים", משלימה נטלי קנטור.

ההשתתפות ב-Webcasts אינה כרוכה בתשלום, אך מצריכה רישום מראש. ניתן לקבל מידע על התכנים המלאים ולהירשם בקישור הזה.

אירועים קרובים