תוכן שיווקי
מהדורה מיוחדת - עבודה מרחוק

חידושים בתחום הענן ויכולת העבודה מהבית

17/03/2020 15:11
פתרונות לעבודה מרחוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

עוד לפני משבר הקורונה העכשווי, התגלה הצורך ההולך וגובר של חברות להעניק לעובדיהם יכולת לעבוד מרחוק, לקבל גישה למערכות המידע של המשרד, וכל זאת כמובן מבלי לפגוע ביכולות אבטחת המידע.

ההתפתחות הטכנולוגית המהירה, תהליך הגלובליזציה אשר גורם לנו לבלות יותר ויותר מזמן העבודה שלנו במדינות שונות בעולם, והדינמיות הכללית שמתפתחת יחד עם התקדמות המאה ה-21, כל אלו יצרו והגבירו את הצורך שלנו ביכולות התחברות מרחוק למערכות החברה, ולמידע הפנימי, גם כאשר אין ביכולתנו להגיע למשרד.

בימים אלו, עם התפתחות משבר הקורונה, היכולת לעבוד מכל מקום שאינו המשרד תוך כדי קבלת גישה מלאה ומאובטחת למידע ולמערכות הארגון, הופכת יותר ויותר לברירת הישרדות, ולא רק ליתרון עסקי.

עד היום, תחום הענן נתן פתרון חלקי לנושא, וחברות יכלו לרכוש רישוי קבוע בכמות מוגבלת של רשיונות, או רישוי שנתי לכמות משתמשים אחידה, בכדי לאפשר גישה מאובטחת למערכות הארגון מרחוק.

זברה טכנולוגיות ופולס סקיור

זברה טכנולוגיות ופולס סקיור

חברת זברה טכנולוגיות בשיתוף חברת פולס סקיור יצרו לראשונה, מודל רישוי ייחודי, ראשון מסוגו, המאפשר לתמוך בגדילה מאסיבית של ריבוי משתמשים בעבודה מרוחקת בו-זמנית, בצורה מיידית וקונקרטית לרגע שבו החברה מעוניינת להרחיב את כמות המשתמשים.

משמעות הדבר היא: במידה שארגון יידרש לתת מענה לגדילה מיידית בכמות המשתמשים בשעת חירום (או גדילה מיידית בשגרה), יוכל הלקוח לבקש הגדלת רישוי באופן מיידי, ולשלם רק בעבור הזמן שבו נצרכה  ההגדלה בכמות המשמשים. בנוסף, בכל זמן ניתן תמיד לחזור לכמות המשתמשים שבשגרה.

השירות ניתן להתקנה גם באתרי התאוששות מאסון (DR) כדי להעניק גישה בעת חירום למשתמשי הארגון. גם במקרה זה ישנו הצורך ברכישה והתקנה של רכיב וירטואלי או פיזי עם רישוי ל-20 משתמשים למשך שנה, ובעת אסון באתר המרכזי יכול הלקוח לבקש הגדלת משתמשים מיידית באתר ה-DR.

השירות לא מחייב את החברה בהתקנת רכיב פיזי, וניתן להפעלה בעזרת רכיב וירטואלי, כאשר אותו רכיב וירטואלי מגיע כלול יחד עם השירות.

בנוסף למתן המענה הבסיסי של הצורך הכל כך חשוב בהתחברות לארגון מרחוק, תומכת מערכת ה-Pulse Connect Secure באפשרויות נוספות המשלימות את השירות וגורמות לו להיות שלם מקצה-לקצה:

  • גישה גראנולארית למשאבי הארגון לפי משתמש או קבוצה.
  • מערכת שכתוב מתקדמת, אשר מונעת גישה ישירה על ידי המשתמש למידע הארגוני (לממשקי Web, File Servers, Terminal Services, Remote Desktop).
  • גישה ללא סוכן, המאפשרת עבודה עם כל מערכת הפעלה והתאמה ל-Mobile.
  • שירותי שולחן עבודה מרוחק.
  • שירותי VPN מלאים.
  • בדיקות תאימות של ההתקן.
  • זיהוי המשתמש והזדהות חזקה.
  • תיעוד ונראוּת של המתמשים בעבודה מול המידע הארגוני.

כמו כן, שירותי התמיכה ניתנים על ידי מהנדסים של חברת זברה טכנולוגיות, מה שמבטיח לכם מענה מיידי ומהיר לכל בעיה שיכלה להתעורר בנושאי השירות.

הגמישות והמידיות שבה ניתן להרחיב את כמות המשתמשים, יחד עם השירות העשיר והמקיף אשר מספקת זברה טכנולוגיות לתחום ה-Secure Access Solutions, יוצרים מענה מושלם לצורך ההולך וגובר במאה ה-21 לגמישות וחיבור מרוחק מאובטח לארגון – יתרה מכך, בזמנים הקשיים הנוכחיים, בהם אנו ניצבים אל מול משבר הבריאות העולמי, המאלץ ארגונים רבים לעבוד מרחוק.

בזמנים שבהם הרוב אינו ודאי והמציאות היומיומית משתנה משעה לשעה, חברת Zebra Technologies בשיתוף חברת Pulse Secure יצרו שירות אשר יתמוך בהמשכיות העסקית עבור ארגונכם, ויפוגג ולו במעט מאי הוודאות שאופפת אותנו בימים אלו, על ידי גישה מאובטחת בכל מקום אשר נהיה.

להצטרפות לשירות לחצו כאן.

אירועים קרובים