תוכן שיווקי
בעקבות אירוע השותפים העסקיים הישראליים של APC מבית שניידר אלקטריק

"העולם הולך לכיוון של מיקרו דטה סנטרים"

כך אמר יוריס ורדיקט, סגן נשיא אירופה למגזר האנטרפרייז בחטיבת APC מבית שניידר אלקטריק ● הדברים נאמרו באירוע שקיימה החברה לציון הפעילות עם שותפותיה העסקיות בישראל

23/02/2020 16:02
צוות הבכירים של שניידר אלקטריק. מימין: איתן אלי, יוריס ורדיקט ופיליפ ברמי. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

"המגזר הארגוני מצוי בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית. אנחנו רואים טכנולוגיות שדובר עליהן רבות לאורך השנים, שמבשילות בתקופה זו ומוטמעות בנוף הטכנולוגיה הארגוני. דוגמה לכך היא מהפכת האינטרנט של הדברים, סנסורים שנפרסים על פני שטח גאוגרפי רחב ומייצרים אינסוף של מידע חדש, שנדרש לעבד בזמן אמת כדי לייצר ממנו תובנות חדשות, ויכולות ניהול מתקדמות של תהליכים או מכונות. את המידע הזה נדרש לעבד בשטח, קרוב למקום יצירתו, וזו אחת הסיבות לכך שטרנד מחשוב הקצה נכנס יותר ויותר למיינסטרים הארגוני", כך אמר יוריס ורדיקט, סגן נשיא אירופה למגזר האנטרפרייז בחטיבת APC מבית שניידר אלקטריק.

ורדיקט היה אורח הכבוד באירוע השותפים העסקיים הישראליים של APC מבית שניידר אלקטריק. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים באחרונה בוויסקי בר מוזיאון שבמתחם שרונה בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 איש, נציגי שותפותיה העסקיות של APC.

לדבריו, "העולם הולך למחשוב קצה, וכתוצאה מכך העולם הולך למיקרו דטה סנטרים. מדובר במארזים קטנים שיש להם את היכולות בזעיר אנפין של הדטה סנטר המרכזי בארגון – כולל תשתיות חשמל, קירור, UPS, הגנת סייבר ועוד. דוגמה לפתרון מיקרו דטה סנטר כזה השקנו רק באחרונה – ה-6U Wall Mount. זהו מארז קטן עם יכולות מתקדמות, שמאפשר לארגונים הנדרשים לפרוס כוח מחשוב חזק באתרים פריפריאליים או סניפים פתרון כולל, מנוטר ומאובטח".

סינרגיה של שניידר אלקטריק ו-APC

פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק ישראל, ציין בדבריו כי "העולם הופך להיות חשמלי ותלוי בחשמל כדי לקיים אורח חיים רגיל, זו אחת התוצאות של העידן הדיגיטלי, שאנחנו מצויים רק בתחילתו. כך, לדוגמה, בתוך כחמש שנים נראה שכל רכב שלישי שיעלה לכביש יהיה חשמלי. גם בתחום הדטה סנטר נראה שינוי דרמטי: אם כיום, תחום זה צורך כ-3% מהחשמל העולמי, הרי שתחזיות המומחים מדברות על כך שבתוך כעשור שיעור זה יצמח לכ-10%, והמשמעות היא שיהיה צורך גדל והולך לנהל את תחום האנרגיה בדטה סנטר בצורה הרבה יותר הדוקה ומקצועית".

ברמי הוסיף כי "בתחום הזה קיימת סינרגיה חזקה ביותר לפתרונות APC בתוך פורטפוליו הפתרונות הכולל של שניידר אלקטריק, בדגש לחלק בפורטפוליו המתייחס לעולמות הדטה סנטר – EcoStruxure IT. מדובר במגוון של פתרונות שמיועדים לרציפות הפעולה של הדטה סנטר: הן פתרונות מבוססי חומרה – כולל ארונות, מערכות אל-פסק, מערכות קירור, תשתיות ועוד – והן פתרונות תוכנה המיועדים לניהול, אבטחה ותכנון של מרכז הנתונים".

אירוע השותפים בשיאו. צילום: ניב קנטור

אירוע השותפים בשיאו. צילום: ניב קנטור

אסטרטגיה של שותפות

איתן אלי, מנהל הפעילות של APC בשניידר אלקטריק ישראל, ציין את החשיבות של הפעילות עם השותפים העסקיים. "האסטרטגיה שלנו מבוססת על עבודה עם שותפים", אמר, "ובמקרה שלנו מדובר במערכות יחסים עסקיות שנמשכות בחלק מהמקרים עשרות שנים. אנחנו פועלים ללא הרף לא רק בפיתוח של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מסוגם בשוק, אלא גם בהעמקת הקשרים עם שותפינו".

אלי סיכם ואמר ש-"אנחנו מצויים בתהליך של הרחבת הפעילות שלנו בשוק הישראלי, ופעילים מדי שנה במאות רבות של פרויקטי שדרוג והקמת תשתיות דטה סנטר. השוק הישראלי מעריך את המקצועיות הגבוהה והחדשנות הטכנולוגית שמציעה שניידר אלקטריק, ואת יכולות הביצוע והשירות שמציעות שותפותיה".

הערב נחתם בארוחת ערב, הדרכת וויסקי ומופע בידור בהשתתפות הקהל של אמן הסטנד-אפ והמנטליסט איתי פינקי.

אירועים קרובים