"ארגונים נדרשים להתמודד עם הטרוגניות רבה של תשתיות וכלי ניהול"

"אלא שהכאוס הזה הוא גם הזדמנות: אנו חושבים שארגון אשר יסגל לעצמו יכולות של אסטרטגיה מרובת עננים - יוכל להצליח", כך אמר אבי יושעי, ה-CTO של VMware ישראל, בכנס שערך הסניף הישראלי של הענקית היום (ד') בתל אביב

אבי יושעי, סמנכ"ל חטיבת הטכנולוגית במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לקבל מעטפת ניהולית אחת לכלל מערך ה-IT, לטובת פישוט המורכבות, עם כלי ניהול וכלי אבטחת מידע. עליהם להתמודד עם האתגר של הטרוגניות רבה של תשתיות וכלי ניהול. אלא שהכאוס הזה הוא גם הזדמנות: אנו חושבים שארגון אשר יסגל לעצמו יכולות של אסטרטגיה מרובת עננים – יוכל להצליח, הוא יוכל לומר לביזנס 'כן זה אפשרי'", כך אמר אבי יושעי, CTO של VMware ישראל.

יושעי דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה, ונושאו היה תשתיות משולבות באופן הדוק ועמוק, HCI. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם אירועים East בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 מלקוחות החברה.

"לארגונים", אמר יושעי, "יש יעדים עסקיים. את התובנות העסקיות שהמנכ"ל רוצה לממש, נדרש לתרגם ליכולות טכנולוגיות. זאת כי מצופה מהמנמ"רים לעזור לעולם העסקי". הוא ציין כי "בחמש השנים האחרונות ראינו תאוצה ברמת האפליקציות, והגידול המשמעותי צפוי להימשך גם בשנים הקרובות. אפליקציות מביאות את אנשי ה-IT להתמודד עם האתגר כיצד להריץ אותן בצורה הטובה ביותר, והאם לעשות זאת בבית או בענן. זאת, כדי שהתשתיות יעמדו לרשות האפליקציות. על ידי הכנסת תוכנה לשכבת ההייפרווייזור, אנו מסייעים לארגונים להריץ את האפליקציות במהירות וביעילות רבות יותר".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין
"אסטרטגיית החברה", הסביר יושעי, "היא להריץ, לנהל, לפתח ולאבטח – כל אפליקציה, על גבי כל ענן: שלנו, של AWS, אז'ור, גוגל קלאוד, יבמ ואורקל".

יושעי ערך הבדלה בין שני מושגים. "האחד", אמר, "זו סביבה מרובת עננים, המאפשרת להריץ אפליקציות או שירותים על גבי עננים שונים – אבל עם כלי ניהול אחידים ונראוּת, לטובת מיטוב. זו, תוך הנחת עבודה לפיה לכל ענן יש תשתית אחרת". מנגד לדבריו, "בעולם הענן ההיברידי, יש צורך לרוץ על כל ענן, כי הלקוח הארגוני רוצה ליהנות מיכולת גידול".

"פתרונות מבוססי vSAN", אמר יושעי, "מאפשרים ללקוחות הארגוניים להריץ באופן בטוח את היישומים העסקיים הקריטיים – בדטה סנטר ובסביבת הענן הציבורי, או ההיברידי. זהו אחד מאבני הבניין של פתרון Cloud Foundation, המאפשר לארגונים להריץ SDDC (דטה סנטר מוגדר תוכנה) כענן פרטי ברישוי מסורתי, בעננים ציבוריים, דוגמת AWS – או בשילוב היברידי".

"שירותי ענן היברידי, Cloud Foundation", סיכם יושעי, "יסייעו לארגונים לפרוס ולנהל באופן קל יותר את סביבות הענן שלהם. הפתרון מציע מגוון רחב יותר של חלופות פריסה, תמיכה בקוברנטיס ועוד. אנו מסייעים לארגונים לממש את גישת דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC. התחלנו בכך לפני שנים רבות, עם מחשוב מוגדר תוכנה, עברנו לאחסון מוגדר תוכנה וכעת אנחנו בעיצומו של המרכיב החשוב ביותר בתפישה זו – רישות מוגדר תוכנה. את שלוש השכבות הללו יש לעטוף במעטפת אבטחת מידע ולהוסיף לה שכבת ניהול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים