תוכן פרסומי
ראשי » קהילת ה-IT » דיילי ציפי » אירוע הסרת הלוט למיתוג והלוגו החדש של וואן

דיילי ציפי


אירוע הסרת הלוט למיתוג והלוגו החדש של וואן

מאת 14 בנובמבר 2019, 15:35 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

חברת וואן ערכה לאחרונה אירוע נוצץ, שבו חשפה את המיתוג והלוגו החדש שלה. באירוע, שהתקיים בגלריה דובנוב בתל אביב, השתתפו כ-250 מנהלים ועובדים, שזכו להצצה ראשונה על המיתוג, אשר כולל שפה עיצובית חדשה לחלוטין ולוגו חדש לחברה – לראשונה ללא הספרה 1 שליוותה את הלוגו המוכר בעבר.

מימין לשמאל: ששי שילה – מנכ"ל אוטומציה החדשה מקבוצת וואן, צור אבנית – מנכ"ל חטיבת שירותי מומחים, בדיקות ומרכזי תמיכה, שני אנקוריון – מנכ"לית XacTech, עדי אייל – מנכ"ל קבוצת וואן, עדי שיין – מנכ"ל ONE Systems, רונן בנבניסטי - מנכ"ל ONE ERP, יוסי צייגר – מנכ"ל הראל מחשוב מקבוצת וואן. צילום: דדי ברק

מימין לשמאל: ששי שילה – מנכ"ל אוטומציה החדשה מקבוצת וואן, צור אבנית – מנכ"ל חטיבת שירותי מומחים, בדיקות ומרכזי תמיכה, שני אנקוריון – מנכ"לית XacTech, עדי אייל – מנכ"ל קבוצת וואן, עדי שיין – מנכ"ל ONE Systems, רונן בנבניסטי – מנכ"ל ONE ERP, יוסי צייגר – מנכ"ל הראל מחשוב מקבוצת וואן. צילום: דדי ברק

מנכ"ל וואן, עדי אייל, הציג בפני המשתתפים את התפישה שמאחורי הקונספט העיצובי והלוגו החדש. לדבריו, "הודות לניסיון הרב שצברנו אנו הכתובת עבור ארגוני העתיד. אנו מבינים את הצרכים והאתגרים העסקיים שבפתח, ומלווים את הלקוחות בהטמעת השינוי ובפיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של המחר.

השפה העיצובית החדשה שבחרנו מבטאת את הרעיון הזה בדיוק, והיא עוצבה בסיומו של מהלך אסטרטגי מעמיק, שביצענו בהשתתפות חברי ההנהלה הבכירה. הלוגו החדש מורכב משלוש קוביות שביחד מרכיבות את השלם ואת אבני היסוד שבונות את העתיד, והסלוגן החדש שיוביל אותנו בצמוד ללוגו הוא: Technologies For Future Needs".

מימין לשמאל: עמית אפלבויים –מנהל מחלקת Dynamics CRM, אלינור גולדברג – מנהלת כספים, אילה קדרון – מנהלת חטיבת פיתוח ומוצרים, יפעת מלכה – משאבי אנוש ואדמיניסטרציה, אלי כהן – CTO קבוצת וואן, צפריר פיימן, סהר אלבז - יועץ פתרונות Omnichannel. צילום: דדי ברק

מימין לשמאל: עמית אפלבויים –מנהל מחלקת Dynamics CRM, אלינור גולדברג – מנהלת כספים, אילה קדרון – מנהלת חטיבת פיתוח ומוצרים, יפעת מלכה – משאבי אנוש ואדמיניסטרציה, אלי כהן – CTO קבוצת וואן, צפריר פיימן, סהר אלבז – יועץ פתרונות Omnichannel. צילום: דדי ברק

בהמשך דבריו ביקש אייל להודות באופן אישי לכל אחד ואחת מהנוכחים על תרומתם להפיכתה של וואן לסיפור הצלחה, ולחברה שהיא מוקד לחדשנות, קידמה וגאווה לעובדים וללקוחות.

מימין לשמאל: קרן אבן פלג, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות, עינת כרמון, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות, עמית אפלבויים, מנהל מחלקת Dynamics CRM, מורן זולברג, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות. צילום: דדי ברק

מימין לשמאל: קרן אבן פלג, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות, עינת כרמון, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות, עמית אפלבויים, מנהל מחלקת Dynamics CRM, מורן זולברג, מנהלת פרויקטים ומנתחת מערכות. צילום: דדי ברק

באירוע השתתפו גם ראשי חברת המיתוג פירמה, שליוותה את התהליך ועיצבה את הקונספט הוויזואלי החדש. המיתוג והלוגו החדשים ישמשו מעתה והלאה את ONE בהתנהלותה השוטפת מול לקוחות, שותפים, משקיעים, וכמובן 4,000 העובדים שלה בארץ ובחו"ל.

מימין לשמאל: מיטל נועם צימרמן, מנהלת מכירות ONE BI, לימור וייס, מנהלת יחידה עסקית ONE BI, אפרת בעדני-זהבה, חשבת ONE BI. צילום: דדי ברק

מימין לשמאל: מיטל נועם צימרמן, מנהלת מכירות ONE BI, לימור וייס, מנהלת יחידה עסקית ONE BI, אפרת בעדני-זהבה, חשבת ONE BI. צילום: דדי ברק

דיילי ציפי אהבה את הקונספט העיצובי שמבטא רוח יזמית וחדשנית – צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

אירוע הסרת הלוט למיתוג והלוגו החדש של וואן Reviewed by on . חברת וואן ערכה לאחרונה אירוע נוצץ, שבו חשפה את המיתוג והלוגו החדש שלה. באירוע, שהתקיים בגלריה דובנוב בתל אביב, השתתפו כ-250 מנהלים ועובדים, שזכו להצצה ראשונה על חברת וואן ערכה לאחרונה אירוע נוצץ, שבו חשפה את המיתוג והלוגו החדש שלה. באירוע, שהתקיים בגלריה דובנוב בתל אביב, השתתפו כ-250 מנהלים ועובדים, שזכו להצצה ראשונה על Rating: 0

הגיבו