הערכה: ביקוש חזק ל-iPhone החדש וצפי למכירות של 75 מיליון מכשירים עד סוף השנה

לפי הערכת מינג צ'י קאו, האנליסט המפורסם בזכות תחזיותיו לגבי אפל, הדרישה למכשירים החדשים תהיה גבוהה בזכות תוכניות תמחור נוחות ● עוד הוא מעריך, כי אפל לא תייקר את המכשירים כשתיכנס לתוקף העלאת המס ב-15 בדצמבר

אייפון 11 פרו. ארבע מצלמות במכשיר אחד. צילום: אפל

מינג-צ'י קאו, האנליסט שהתפרסם בזכות תחזיותיו האמינות הקשורות לאפל, צופה  השקה חזקה של קו מכשירי ה-iPhone החדשים הן בארה"ב והן בסין, כמו גם ביקוש גבוה לצבעים החדשים שאפל הוסיפה – ירוק חצות למכשירי הפרו, וירוק וסגול לדגמי ה-11.

לפי דו"ח שפרסם אתמול בעקבות ההשקה של ההזמנות המוקדמות ביום שישי האחרון, מאמין קאו שהשוק האמריקני רוכש יותר מכשירי iPhone 11 פרו ממכשירי iPhone 11, ולדבריו הצרכנים בארצות הברית הם בעלי הנאמנות הגבוהה ביותר לדגמי העילית של של ה-iPhone הודות לתוכניות משתלמות של החלפה או מימון בתשלומים ללא ריבית שמציעים מפעילים וקמעונאים. לדבריו, מעבר לביקוש הגבוה למכשירי הפרו יותר מאשר לדגמי ה-11 הרגילים, הביקוש לדגמים הזולים יותר גם הוא חזק בארצות הברית.

מעבר לצבעים החדשים, מציין קאו גם, כי הביקוש לדגמי ה-11 הרגילים חזק יותר בסין מאשר בארצות הברית, והוא רואה בדגם ה-11 באופן כללי "הזדמנות מצוינת לשדרוג" עבור בעלי הדגמים 6 ו-7 בזכות מחיר הבסיס המוזל יחסית לשנה שעברה, של 699 דולר, והתכונות החדשות.

בהתחשב בתחזיות הוורודות למכירות המכשירים, חברת ייעוץ ההשקעות הטאיוואנית TF International Securities העלתה את תחזיותיה למכירות מכשירי ה-iPhone החדשים לשנת 2019 מ-65-70 מיליון מכשירים בהערכה הקודמת, ל-70-75 מיליון מכשירים, אם כי גורם סיכון גדול להערכה הזאת הוא הסלמה של מלחמת הסחר, כשייכנסו לתוקף תעריפי המיסוי החדשים ב-15 בדצמבר.

להערכת קאו, מדיניות התמחור האגרסיבית "מתחשבת בצרכן" של אפל לא תשתנה כתוצאה מייקור המס, והחברה תעדיף לספוג את הייקור תוך פגיעה בשורת הרווח, ולא להעלות את המחיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים