תוכן שיווקי

ג'וניפר משיקה גרסה חדשה של Juke; מוסיפה תמיכה בקוברנטיס

21/07/2019 16:43
ג'וניפר נטוורקס

בדצמבר האחרון הכריזה ג'וניפר נטוורקס על רכישת HTBase ופתרון ה-Multicloud Container של החברה, Juke. במהלך החודשים שחלפו מאז, צוותי הפיתוח של שתי החברות עמלו על שיפור וייעול הפלטפורמה החדשנית לניהול אחסון ענן מבוזר בסביבות Multicloud Container. כעת שוחררה לשוק גרסת 2.2 של Juke, עם ממשק משתמש חדש, אינטגרציה עם קוברנטיס וממשק CSI, כמו גם מערכת חדשה לסנאפשוט ויכולות תזמון (Scheduler) מתקדמות.

ג'וניפר ממשיכה להקל על חברות את המעבר לסביבות מרובות עננים ועתירות אוטומציה, ו-Juke מוסיף יכולות ניהול אחסון בסביבות אלה. מדובר בתוספת טבעית ומשלימה לפלטפורמת Contrail SDN, המספקת שירות דומה בהיבטי הקישוריות ואבטחת המידע.

Cotrail מספקת ניהול מבוסס תוכנה (SDN) לרשתות ומערכות אבטחת מידע בסביבות של עננים פרטיים וריבוי עננים. היא מציעה מספר יתרונות ויכולות נוספים על מה שיש במערכות SDN אחרות. בדומה ל-Juke, הפלטפורמה מספקת רשת תקשורת מאובטחת ואוטומטית מבוססת תוכנה עבור, בין השאר, Kubernetes Clusters. ניהול הרשת בסביבה כזו באמצעות Contrail ו-Juke מספק בראש ובראשונה הפשטה (Abstraction) של שכבות האחסון, הקישוריות ואבטחת המידע. הפשטה זו מאפשרת בניית שירותי קונטיינרים ללא תלות בספק השירות. יתרונות בולטים נוספים הם שימוש בכלים עתירי אוטומציה, שיפור ביכולות הגידול, אינטגרציה מלאה עם CNI (ר"ת Container Network Interface), איזון עומסים ומיקרו-סגמנטציה.

ניתן להשתמש ב-Juke וב-Contrail בנפרד, אך השילוב ביניהם מושלם, שכן Contrail מספק יכולות אוטומוציה קישוריות ואבטחת מידע, ו-Juke מוסיף יכולות דומות מעולם האחסון לסביבות מרובות עננים ולקוברנטיס.

מה עושה Juke?

דמיינו מערכת קבצים אוטומטית למפתחים, כזאת שהיא ערה להשהיות, מוגדרת תוכנה (SD), שהינה אגנוסטית לספקי מחשוב הענן – AWS ,Google Cloud ו-Azure – ולמערכות האחסון. זה מה ש-Juke יכול לעשות. הוא מאפשר למפתחים להתמקד בכתיבת יישומים ללא תלות וללא נעילה לספקית ענן זו או אחרת. גם עבור צוותי התשתית והתפעול הופך Juke את אדמיניסטרציית האחסון לקלה מתמיד.

Juke מציג לקונטיינרים שכבת אחסון מפושטת ועתירת אוטומציה, ובכך מאפשר אחסון עקבי בסביבות Ops ו-DevOps. כך, מפתחים יכולים להתמקד בצורה אפקטיבית יותר בפיתוח יישומים, וארכיטקטורים, אדמיניסטרטורים ו-SREs יכולים להתמקד בקביעת מדיניות של משאבי מחשוב ואחסון המנוהלים על ידי Juke, כך שמשאבים אלה יפעלו בהתאם למדיניות ה-IT הארגונית בהיבטים של עלויות, אמינות, עמידה בתקינה (למשל GDPR) ועוד. כל זאת ניתן, כאמור, ללא תלות בספק שירות כזה או אחר.

בעזרת Juke, מפתחים יכולים כעת להפוך את משאבי האחסון למבוססי תוכנה, ללא תלות בתשתית הענן. Juke מאפשר לעשות זאת בזריזות ובקלות, בהתאם ליעדים התקציביים של החברה.

מה חדש ב-Juke 2.2?

בגרסה 2.2 התווספו ל- Juke שיפורים רבים, הכוללים:

  • תמונת מצב של נפח הפעילות וניהול שיבוטים לשיפור האמינות ויכולות הניידות.
  • שיפורים ביכולות הפריסה וההתקנה של Juke הופכים את חוויית ההתקנה לקלה ופרודוקטיבית.
  • אינטגרציה עם יכולות הגידול המובנות של Cluster Kubernetes מאפשרת לארגון להתפרש על עננים ואתרים שונים.

יכולות האחסון של Juke מאפשרות לארגונים לבנות Kubernetes Cluster אחד על פני מספר עננים. זאת, להבדיל מיישום סטנדרטי של Kubernetes Cluster בסביבה מרובת עננים, שמצריך הפעלה וניהול של מספר עננים במקביל.

  • אופטימיזציית עלויות בסביבות מרובות עננים: העברת עומסי עבודה בין עננים פרטיים וציבוריים, בהתאם לעלות המשאבים.
  • גישה אוטומטית למשאבי סביבות מרובות עננים, על מנת להתאים דרישות מחשוב לסביבה דינמית: כאשר משתמשים זזים, Juke יכול לנייד משאבי האחסון קרוב יותר אליהם, על מנת לספק את חוויית השימוש הטובה ביותר.
  • ניהול חכם של עלויות הענן באמצעות קביעת מדיניות הפעלה עבור גידול: לדוגמה, שימוש במשאבים מקומיים על מנת לחסוך בעלויות, תוך הסתמכות על משאבי הענן כאשר השימוש והעומס גדלים.

בשורה התחתונה, Juke ו-Contrail מפשטים משמעותית את היבטי הקישוריות, אבטחת המידע והאחסון בסביבות מרובות עננים ומאפשרים בניית יישומים גמישים מבוססי קונטיינרים, המתרחבים ומתכווצים על פי דרישה, כולל העברת עומסים בין עננים על מנת לאזן או על מנת ליהנות מעלות טובה יותר אצל ספק ענן נוסף. כל זאת, ללא צורך לכתוב מחדש את הקוד ליישום.

ברוכים הבאים ל-Juke. הירשמו כאן לוובינר החי שלנו, שכולל תצוגה מקדימה של Juke 2.2. כאן.

אירועים קרובים