טוויטר משיקה עיצוב חדש לגירסה השולחנית

לאחר בחינה של שנה, טוויטר משנה את עיצוב הגירסה השולחנית של האתר שלה, מוסיפה לו תכונות ואף משלבת תכונות שהיו קיימות רק באפליקציה

ממשיכה לנסות למנוע הפצת פייק-ניוז. טוויטר

הרשת החברתית טוויטר החלה בתהליך ההשקה של העיצוב החדש של האתר בגירסתו השולחנית. השחרור הגלובלי יימשך כמה ימים, ובסופו של דבר כל המשתמשים יצטרכו להתרגל למראה חדש, שלפי החברה מושפע ממשוב שקיבלה מהמשתמשים.

את העיצוב החדש בחנה טוויטר במשך שנה, וכעת, עם השקתו, הוא יהיה היחיד שזמין לשימוש, והמשתמשים לא יוכלו לבחור את העיצוב הישן. משתמשים יוכלו להבין שהם גולשים ברחבי האתר החדש בקלות יחסית, מכיוון שבטוויטר שינו דברים רבים בדף הקדמי, כולל שינוי הצדדים שך הניווט ושל התכנים, שמוגדרים על ידי החברה כמגמות חמות. כמו כן, בעיצוב החדש יהיה דף ייעודי להודעות ישירות.

העיצוב החדש מביא עמו גם כמה תכונות חדשות, לפחות למשתמשי האתר במחשבים שולחניים, כי חלקן כבר מוכרות למשתמשי האפליקציות. כך, למשל, ניתן יהיה לבחור במצב חיפוש כדי לאתר כותבי תוכן לא מוכרים, כולל לפי נושאים וקטגוריות. בנוסף, בדף הראשי תצורף אפשרות חדשה, ולפיה ניתן יהיה לסמן ציוצים נבחרים ולשמור אותם להתייחסות עתידית.

עוד היבט, אם כי לא חדש לחלוטין, הוא המצב הכהה של האתר. כעת הצבע ברקע יהיה קרוב עוד יותר לשחור מאשר מה שהיה נהוג עד עתה.

כאמור מדובר בהשקה מתגלגלת שתימשך כמה ימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים