גוגל ביטלה פיתוח של טאבלטים חדשים נוספים

ההחלטה נובעת מרצונה, ככל הנראה, להקצות יותר משאבים לטובת מחשבים ניידים שמבוססים על מערכת ההפעלה שלה

גוגל. צילום: BigStock

באוקטובר 2018, במקביל לאירוע ההכרזה על Pixel 3, השיקה גוגל באופן רשמי גם טאבלט חדש ויוקרתי למדי בשם Pixel Slate. טאבלט זה היה הראשון של החברה שהתבסס על מערכת ההפעלה Chrome OS. נכון לעכשיו, כך עולה לאור אישור של גוגל עצמה, זה היה הטאבלט האחרון שהחברה תשיק – לפחות עד הכרזה חדשה בנושא.

מאז אותה הכרזה היו עסוקים מהנדסי גוגל גם בפיתוח של שני טאבלטים חדשים, אך בסופו של דבר החליטה החברה לבטל את השקתם. העובדים שהיו עסוקים בפרויקטים הללו כבר קיבלו על כך הודעה במהלך השבוע האחרון, ואחרי שההחלטה דלפה גם לרשת, שחררה החברה הודעה שמאשרת את העניין.

ביטול פיתוח הטאבלטים גם לא משפיע כמובן על המשך פיתוח הטלפונים של החברה,

ההחלטה של גוגל לבטל את הפיתוח של טאבלטים נוספים נובעת מרצונה, ככל הנראה, להקצות יותר משאבים לטובת מחשבים ניידים שמבוססים על מערכת ההפעלה שלה.

מחשבי ה-Chromebook אמנם הוגדרו בהתחלה כמחשבים זולים יחסית שמיועדים לשוק החינוך בעיקר, אך מאז עברה כברת דרך וכיום יש בשוק גם כמה דגמים יוקרתיים למדי שמבוססים על Chrome OS.

ביטול פיתוח הטאבלטים גם לא משפיע כמובן על המשך פיתוח הטלפונים של החברה, ועוד לפני סוף השנה אמורה גוגל להכריז על מכשירי ה-Pixel 4, כפי שכבר רמזה לאחרונה.

Pixel Slate עצמו, מבטיחים בחברה, ימשיך לקבל עדכוני תוכנה ואבטחה עד יוני 2024, וכן החברה תמשיך לתמוך בכל מי שירצה לייצר טאבלטים שמבוססים על מערכות ההפעלה שלה, בין אם Chrome OS או אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים