מה עושה "תיבת השינה" שבנה מארק צוקרברג בעבור פריסילה אשתו?

היזם והמיליארדר דואג לאיכות שנתה של זוגתו ואם שני ילדיו ● הוא העלה פוסט לאינסטגרם ובו סיפר על מה שבנה במו ידיו על מנת שהאישה שלצידו תישן טוב יותר ● מדובר במכשיר פשוט אך חכם, שצוקרברג אף הציע ליזמים לאמץ בחופשיות

מארק צוקרברג, רעיתו, פריסילה צ'אן, ובנותיהם. צילום: עמוד הפייסבוק של צוקרברג

מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק ומייסדה, הוא אחת הדמויות הבולטות בעולם הטכנולוגיה. האיש מנהל את הרשת החברתית הדומיננטית בעולם, אשר לה לפחות 2.3 מיליארד משתמשים, ולמעשה פשוט אוחז בידו כוח עצום שמניע אין ספור עניינים בעולם. אבל מסתבר שיש לו זמן, מוטיבציה ורצון גם לפתח המצאות קטנות לתועלת אישית – לאחרונה הוא סיפר לעולם על "קופסת שינה" שבנה בעבור פריסילה צ'אן, אשתו ואם שני ילדיו, כדי שתוכל לישון בלי דאגות.

"להיות אמא זה קשה, ומאז שיש לנו ילדים פריסילה מתקשה לישון לאורך כל הלילה. היא מתעוררת ובודקת את השעה בטלפון שלה, כדי לראות אם הילדים עלולים להתעורר בקרוב, אבל אז כשהיא יודעת מה השעה זה מלחיץ אותה והיא לא יכולה להירדם", כתב צוקרברג את סיפור הרקע לעוקביו הרבים.

לידיעת יזמים – הרעיון מוצע חינם אין כסף

"אז עבדתי על לבנות לה מה שאני מכנה "תיבת שינה". היא מונחת על שידת הלילה שלה, ובין השעות 6 ל-7 בבוקר זה היא מפיצה אור קלוש מאוד – שהוא מספיק כדי שאם היא תראה אותו היא תדע שזה זמן טוב בעבור אחד מאיתנו לטפל בילדים, אבל חלש מספיק כדי שהאור לא יעיר אותה אם היא עדיין ישנה. ומכיוון שזה לא מראה את הזמן, אם היא מתעוררת באמצע הלילה, היא יודעת פשוט לחזור לישון בלי לדאוג מה השעה. עד כה זה עבד טוב יותר ממה שציפיתי והיא יכולה לישון עכשיו בלילה", הרחיב צוקרברג אודות ההמצאה שלו בפוסט שהעלה בחשבון שלו באינסטגרם, הרשת החברתית המצולמת שגם היא בבעלות פייסבוק.

"בתור מהנדס, בניית מכשיר כדי לעזור לבת הזוג שלי לישון טוב יותר היא אחת הדרכים הטובות ביותר שאני יכול לחשוב עליהן בכדי להביע את אהבתי ואת הכרת התודה שלי", הסביר המיליארדר את הסיבה למעשה.

לידיעתם של יזמים ישראלים – צוקרברג הוסיף וסיפר שהתוצאה מצאה חן בעיני כמה וכמה חברים שלו, שאמרו לו שגם הם מעוניינים בגאדג'ט שכזה, "אז אני שם את זה (כפוסט – ג"פ) למקרה שיזם אחר רוצה לרוץ עם זה ולבנות תיבות שינה בעבור אנשים נוספים!".

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים