"אוקיי, פייסבוק? תכתבי לי פוסט"

העוזרת הקולית של ענקית הרשתות החברתיות בדרך ותצטרף לסירי, אלקסה, קורטנה, גוגל אסיסטנט וליתר העוזרים והעוזרות החכמים מבוססי הבינה המלאכותית, שהפכו פופולאריים במיוחד ● אבל היא לא אמורה באמת לעזור בכתיבת פוסטים ותגובות, אלא דווקא במוצרים אחרים של פייסבוק

פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק מתכוונת להצטרף לחברות הטכנולוגיה שמציעות למשתמשים שלהן עוזרות דיגיטליות וירטואליות. מדובר למעשה בהמשך המאמצים של החברה להציב סוג של תחרות לאלקסה של אמזון ול-Assistant של גוגל.

לפי הדיווחים, מדובר בצוות שעובד תחת כותרת מעבדות המציאות של החברה כבר מתחילת 2018, לאחר שהענקית נטשה את הניסיון הקודם שלה בתחום, העוזר האישי M, שיועד לשימוש באפליקציית ה-Messenger של הרשת החברתית, ושפעולתו הסתיימה בינואר 2018.

עם זאת, ולמרות ההשוואה הבלתי נמנעת לעוזרות של המתחרות שמשולבות במוצרי צד שלישי, העוזרת האישית של פייסבוק תהיה דומה יותר בהיבטים רבים דווקא לסירי של אפל – היא מיועדת לשמש כתכונה נוספת עבור מוצרי חומרה שפייסבוק מציעה ותציע.

עכשיו Facebook Assistant כי M הלך

"אנחנו מפתחים טכנולוגיות סיוע קולי ובינה מלאכותית שיפעלו עבור כל משפחת מוצרי המציאות הרבודה והמציאות הווירטואלית שלנו, כולל Portal, Oculus ומוצרים עתידיים", אישר אחד מדוברי החברה.

מנכ"לית המעבדות, אירה סניידר, דרך אגב, ציינה בדף הפרטי שלה בלינקדאין שהיא מנהלת מזה שבעה חודשים גם את Facebook Assistant – כנראה שם הקוד שניתן באופן פנימי לעוזרת האישית של החברה, ואולי גם מה שיהיה השם הסופי שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים