תוכן שיווקי

מוכנים להמראה? Insight360 עולה לענן

BICS הישראלית מקבוצת BDO השיקה גרסה משודרגת לפתרון Insight360, המשרתת מאות לקוחות SAP Business One בארץ ובעולם ● מהיום נהנים משתמשי המערכת מהתממשקות מלאה לפתרוןSAP Analytics Cloud

07/04/2019 11:35
Insight 360

עבודה עם מערכת ERP יכולה להיות אתגר לא פשוט, ולפעמים נדמה שאנחנו עובדים יותר בשבילה מאשר עבור המשימה הראשונית שנדרשנו לה. הפרמטרים לבדיקת תוכנה כזו יכלול לרוב בחינה של יכולת שליפת המידע של המערכת וקלות התפעול בניתוח המידע הניהולי והתפעולי. כאן מסתיימת הבדיקה של רוב המנהלים, אך כאשר יורדים לרזולוציה נמוכה יותר, יש עוד לא מעט דברים שמשפיעים על קבלת ההחלטות, ועל כלל האתגרים האלה Insight360 בגרסתה החדשה באה לענות.

למי שלא מכיר – Insight360 הוא מוצר הדגל של BICS הישראלית מקבוצת BDO. הוא נועד לספק פתרונות אנליטיים עבור לקוחות SAP Business One, ונחשב למוצר המוביל והאינטגרטיבי ביותר ללקוחות סאפ בארץ ובעולם.

BICS

BICS

עוד עם כניסתו לשוק, הפתרון סומן כשחקן חדשני ומוביל, המביא עמו בשורה חדשה לתחום חוויית המשתמש והפונקציונליות. ארבע שנים ומעל 200 לקוחות אחרי, הפתרון עובר גם לפלטפורמת האנליטיקה החדשה של סאפ, הלא היא SAP Analytics Cloud. בעזרת הפתרון החדש של סאפ, מסבירים בחברה, ניתן ליהנות מהיתרונות הרבים של הענן ולאפשר למנכ"לים לקבל החלטות המבוססות על מידע ונתונים בזמן אמת, עם יכולות חיזוי ובינה מלאכותית. במקרים רבים, הלקוח מקבל המלצות ניהוליות ותפעוליות לקידום הארגון ברמת ההכנסות והרווחיות, וכל זה בכלי אחד ובמקום אחד.

נתונים חדים בצורה חדשה

בין היכולות החדשות שמציג פתרון Insight360 ניתן למנות את העבודה המלאה בסביבת ענן וליהנות מביצועי מערכת מדהימים על ידי שימוש במנוע HANA מובנה, ללא צורך בהתקנת שרת BI ייעודי. המשמעות לעסק היא זמני תגובה מהטובים שנראו עד כה, יכולת עיבוד מידע רב, תמיכה במובייל, לרבות שימוש במנוע גרפי רספונסיבי, ועוד מספר רב של פיצ'רים, יכולות ניתוח, תחקור וניבוי.

ברמת חוויית המשתמש צפויות למשתמשים הפתעות חדשות ומרעננות, ביניהן ממשק משתמש חדש ומרהיב בטכנולוגיית HTML5, יכולת מתקדמת לבחירת ממד זמן, עם אפשרות לבחירת תקופה בתצוגת סליידר, ועוד מספר רב של אובייקטים גרפיים חדשים, שעד כה לא נראו במוצר אנליטי בשוק.

דשבורד ב-Insight 360

דשבורד ב-Insight 360

אדיר אורן, מנכ"ל BICS, אמר כי "אנחנו גאים בכך שהצלחנו להיות חלוצים בשווקים המקומי והגלובלי, לספק פתרון פשוט, מהיר ויעיל ללקוחות שמחפשים פתרון בענן וליצור אינטגרציה ממספר רב של מקורות מידע בצורה מאוד פשוטה ונוחה לשימושם של משתמשי הקצה".

"אנחנו שמחים להציע את פתרון ה-On Prem שלנו על ידי SAP Business Objects עבור אותם לקוחות שמסיבות שונות אינם יכולים לעבוד עם פתרונות ענן, ועבור הלקוחות שמחפשים סביבת ענן חדשנית, הפתרון מגיע ב-Analytics Cloud", הוסיף.

אורן ציין כי "בתחילת החודש הגענו לכנס שותפים של SAP Business One בצרפת, ואנחנו גאים ושמחים לומר שאנחנו המובילים בתחומנו בפתרונות אנליטיקה ללקוחות סאפ. השתתפנו בפאנל מומחים בתחום האנליטיקה ושמחנו לקבל פידבקים חיוביים מהשותפים השונים, שיש להם את הצורך ליצור שיתופי פעולה בנושא זה".

לפרטים ניתן ליצור אתנו קשר במייל או בטלפון 03-9097111.

אירועים קרובים