תוכן שיווקי

HackerU הכריזה על שיתוף פעולה עולמי עם מכון הלינוקס המקצועי LPI

מרכז ההכשרה וההשמה המוביל למקצועות ההיי-טק קיבל הכרה רשמית כפרטנר במעמד פלטינום בדרכו להוביל את לימודי הקוד הפתוח בישראל

03/04/2019 13:46
גיל עדני, מנכ"ל האקריו ומאט רייס, מנכ"ל LPI. צילום: ינון שבירו

HackerU חתמה בימים אלו על הסכם שיתוף פעולה רשמי עם ארגון LPI – Linux Professional Institute העולמי החוגג 20 שנה להיווסדו.

במעמד החתימה נכחו מנכ"ל החברה, גיל עדני, מנכ"ל LPI, מאט רייס ומייסד OUTCERT, לי מרר, המלווה את הפעילות הגלובלית מטעם LPI.

מרכזי ההכשרה וההשמה למקצועות ההיי-טק של HackerU התפתחו לאחרונה אל מחוזות חדשים, הן בישראל, בה נפתח לאחרונה קמפוס ירושלים, בנוסף לקמפוסי חיפה ורמת-גן, והן בעולם – בניו יורק, מיאמי ומוסקבה.

מאט רייס, מנכ"ל LPI, אמר כי "הרוח היזמית של השוק הישראלי תרמה רבות לטכנולוגיה העולמית. זו העת להעלות את הרף ולקדם דור חדש של משתמשי לינוקס וקוד פתוח, רבים מהם אשר יתרמו בעתיד לקהילה המקומית והעולמית".

גיל עדני, מנכ"ל HackerU, אמר כי "כמרכז הדרכה מורשה של LPI, אנחנו מוכיחים את הניסיון והיכולת שלנו להסמיך את הסטודנטים שלנו בצורה המקצועית ביותר, במיוחד כשזה נוגע לקורס שרתי Linux, כל זאת בסנכרון מושלם עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות".

תחת שיתוף הפעולה, HackerU תהיה מוכרת כמרכז הכשרה ובחינות רשמי של LPI ותבחן את הסטודנטים שלה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, החל מלימודי התוכן הרשמיים השונים תחת קורס ניהול שרתי לינוקס ועד להגשת הבחינות הרשמיות מטעם LPI.

בנוסף ללימודי לינוקס בהיררכיה של 4 רמות, הארגון מסמיך ללימודי כלי DevOps שונים בהסמכת DevOps Tools Engineer וכך מאפשר מסלולי התפתחות לסביבות עבודה שונות תוך התנסות בכלים החיוניים בתעשייה. תכנים עתידיים הנכללים במתכונת LPI: הסמכות למתחילים באבטחת מידע, אינטרנט של הדברים – IoT וכן הסמכת BoSS – Bussiness of Open Source.

אודות LP

LPI הינו ארגון ללא כוונת רווח, הנמצא בתפוצה עולמית (למעלה מ-180 מדינות) ומכשיר למבחנים ב-9 שפות שונות על ידי פעילות עם למעלה מ-400 שותפים בעולם. הארגון מהווה גוף הסמכה גלובלי ותומך בקריירות עבור מפתחי קוד פתוח. LPI מחויבת לעולמות הפיתוח במערכת ההפעלה של Linux וקידום הקוד הפתוח בכל המישורים. במהלך 20 שנה הסמיך הארגון מעל 170,000 איש וחילק מעל 240,000 הסמכות מקצועיות.

אודות HackerU

HackerU הנה החברה המובילה בישראל להכשרה והשמת עובדים למקצועות ההיי-טק. החברה פועלת למעלה מ – 20 שנה בארץ ובעולם ומציעה את מסלולי הלימוד המקצועיים והמקיפים ביותר בשוק. להאקריו שלושה מרכזי הדרכה בישראל ומלבד הפעילות בקמפוסים השונים, החברה מבצעת שיתופי פעולה אקדמיים וטכנולוגיים עם גורמים נוספים בארץ ובעולם (בארצות הברית, רוסיה, הודו, פיליפינים וכו').

אירועים קרובים