OurCrowd משיקה שתי קרנות חדשות

על הקרנות החדשות התבשרו אלפי באי כנס המשקיעים של החברה, שגייסה מאז הקמתה לפני שש שנים יותר ממיליארד דולר להשקעה בחברות טכנולוגיה

מפת פריסת הפעילות של OurCrowd בעולם. מתוך אתר החברה

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd הודיעה היום (ה') בכנס המשקיעים השנתי שלה כי מאז הקמתה השלימה גיוס של מעל למיליארד דולר להשקעות בחברות טכנולוגיה. כמחצית מהגיוס הושג בתוך פחות משנה וחצי. רוב ההון הושקע ב-170 חברות פורטפוליו, באמצעות 18 קרנות – וזאת בתוך שש שנים בלבד. במהלך כנס המשקיעים הודיעה OurCrowd על השקת שתי קרנות חדשות: קרן רפואית (Medtech) בהיקף כספי של 50 מיליון דולר וקרן אימפקט, בשיתוף עם Social Finance Israel, בהיקף של 30 מיליון .

מאז הקמתה, OurCrowd רשמה 29 אקזיטים (10 מהם ב-2018 ואקזיט נוסף בתחילת 2019 – זה של Corephotonics, שנרכשה על ידי סמסונג). בין האקזיטים של חברות הפורטםוליו של הקרן שאירעו אשתקד: Jump Bikes, שנרכשה על ידי אובר; Invertex, שנרכשה על ידי Nike; הסטארט-אפ BriefCam, שאותו קנתה ענקית הצילום קנוןTransEnterix, שנרכשה על ידי MST; ו-NooBaa, שכעת נמצאת בבעלות רד-האט.

כנס ההשקעות הגדול בתולדות ישראל

לכנס, שהתקיים בבנייני האומה בירושלים, נרשמו, לפי המארגנים, כ-17 אלף אורחים , כולל 200 משלחות שמייצגות אלפי משקיעים מארצות הברית, מזרח אסיה, אוסטרליה, אירופה ודרום אמריקה. בשל ממדי האירוע הוא נרשם ככנס ההשקעות הגדול ביותר בתולדות ישראל.

"בנינו מודל בעבור קהילת המשקיעים, שמאפשר גישה דמוקרטית לחברות מדהימות והמודל עובד – עד כדי גיוס של מיליארד דולר בתוך שש שנים", מסר ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd.

בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd רשומים 30 אלף משקיעים כשירים מ-150 מדינות, בהם מאות קרנות הון-סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים, שמייצגים ביחד הון מנוהל של חמישה טריליון דולר. בין המשקיעים הבולטים ב-OurCrowd ניתן לציין את UOB מסינגפור, CITIC מסין, Bangkok Bank מתאילנד ו-KEB Hana מדרום קוריאה. על פי מדיניות הקרן, מינימום ההשקעה בחברה על ידי משקיע כשיר הוא 10,000 דולר ומינימום ההשקעה בקרן – 50 אלף דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים