תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב IT Awards 2018

שיכון ובינוי זכתה במצטייני המחשוב בפרס עבור פרויקט ShobDigital

25/02/2019 13:16
מימין: מני נחמד, System Administrator בשיכון ובינוי; ערן גוטמן, מנמ"ר החברה; שירה האובן, מנהלת פרויקט ShobDigital בחברה; ואריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל. צילום: ניב קנטור

שיכון ובינוי זכתה בטקס מצטייני המחשוב IT Awards 2018 של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה באולם האירועים LAGO בראשון לציון. הפרס ניתן לה עבור פרויקט ShobDigital, בקטגוריית יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי ושיפור תהליכים עסקיים.

עם ריבוי האפליקציות הארגוניות נוצר בשיכון ובינוי צורך בפלטפורמה דיגיטלית שתשמש כקונטיינר של כל האפליקציות שקיימות כיום בארגון, תוך מתן מענה גם להזדהות אחידה,

בעזרת Unicloud, נציגת Okta בישראל, הוקם בשיכון ובינוי פרויקט ShobDigital – פלטפורמה דיגיטלית שנותנת מענה לצורך זה – כאמור, משמשת כקונטיינר של כל האפליקציות הקימות בארגון, תוך מתן פתרון גם לנושא ההזדהות האחידה. הפלטפורמה משרתת את כלל עובדי הקבוצה, לרבות אנשי עבודה וייצור באתרי בנייה וצוותי המכירות שלה.

לדברי ערן גוטמן, מנהל מערכות המידע והדיגיטל של שיכון ובינוי, "כאנשי מערכות המידע בקבוצה, אנחנו פועלים ביתר שאת לקדם מצוינות ומובילות בארגון, ולהיות פורצי דרך בחדשנות טכנולוגית".

אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל, אמר כי "הפתרונות של Okta מאפשרים למגוון רחב של משתמשים – עובדים, לקוחות וספקים – להתחבר מכל מכשיר לאפליקציות הארגוניות מנקודה אחת, באמצעות יצירת סיסמה אחידה ויצירת משתמשים באפליקציות הארגוניות בענן ובתוך הארגון, תוך שימוש באמצעי אימות גבוהים לאפליקציות הקריטיות בארגון. הפתרון נותן מענה מצוין לחברות דוגמת שיכון ובינוי, שפועלות בפריסה גלובלית".

אירועים קרובים