תוכן שיווקי

"בחרנו בסיסקו עקב יכולת ניהול טובה מאוד של התקשורת בחוות השרתים המורכבת שלנו"

05/02/2019 16:22
גרגורי שולוב, מנהל ה-IT הגלובלי של Infinidat. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו פועלים בסביבת IT מורכבת, בין השאר כדי לבחון את הביצועים של מוצרי האחסון שלנו. לאחר בחינה מעמיקה, בחרנו במערכות ובמוצרי סיסקו בעולמות הרישות והתקשורת, כדי לקבל שם יכולת ניהול טובה", כך אמר גרגורי שולוב, מנהל ה-IT הגלובלי של Infinidat.

Infinidat הנה חברה ישראלית, שהוקמה על ידי מספר מייסדי על בתעשיית האחסון, בהם גורו האחסון משה ינאי. ינאי, המוכר כיזם של מספר חברת הזנק בתחום, דוגמת XIV ודיליג'נט, וכמוביל הפיתוח של פתרון הסימטריקס האגדי, ייסד את Infinidat בשנת 2011, והוא מוביל בה חזון פורץ דרך בתעשיית האחסון.

Infinidat מספקת פתרונות אחסון יעילים ועתירי ביצועים, הניחנים ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה, וביכולת לאפשר גידול בזמן אפס. פתרון הדגל של החברה, ה-InfiniBox, מציע נפח אחסון בקיבולת של מעל שמונה פטה-בייט בארון בודד. לפתרון יש זמינות של 'שבע תשיעיות' – 99.99999%, הנחשבת לרמת הזמינות הגבוהה ביותר בתעשיית האחסון, ויכולת רפליקציה Active/Active במסגרת התכנית הייחודית Always-On עבור לקוחות שדורשים 100% זמינות. החברה מתהדרת בביצועים בסדרי גודל גבוהים, עם יכולת להזרמת נתונים בקצב גדול. Infinidat עושה שימוש בתוכנה חכמה המבוססת על אלגוריתמים של למידת מכונה על מנת לייצר ביצועים גבוהים מאוד ואמינות של שבע תשיעיות מחומרה בעלת עלות נמוכה יחסית. בהשוואה לכך, מערכות אחסון מסורתיות לארגוני אנטרפרייז מסתמכות על מדיית פלאש יקרה כדי להשיג ביצועים.

בשנה האחרונה הכריזה Infinidat על חמישה פתרונות חדשים לארגוני אנטרפרייז המבקשים לזרז טרנספורמציה דיגיטלית ולהשיג ערך מתשתית מערכות המידע שלהם. קווי הפתרונות החדשים הושקו כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה, במטרה לספק השלמה נוספת להיצע שלה ללקוחותיה הקיימים ולענות לדרישות במענה הולם לאתגרי התשתיות הנוכחיים והעתידיים.

על ידי מינוף תוכנה מתקדמת בקו הפתרונות שלה, Infinidat מספקת פתרונות עבור למידה עמוקה, המשכיות עסקית וגמישות בשימוש בשירותי ענן, המיועדים לארגוני אנטרפרייז שמבקשים להגביר טרנספורמציה דיגיטלית ולצמצם עלויות בתשתית מערכות המידע שלהם.

עד היום רשמה החברה יותר מ-100 פטנטים בתחום התוכנה והאחסון. Infinidat החלה לספק את פתרונותיה בסוף 2013 ומאז התקינה אותם בקרב מאות לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם. לחברה מאות עובדים ומרכז הפיתוח המרכזי שלה ממוקם בהרצליה פיתוח. לקוחותיה כוללים חברות מרשימת הפורצ'ן 500 בתחומי הפיננסים והבנקאות, הממשל, הבריאות, האנרגיה ושירותי הענן.

"ה-IT בחברה", אמר שולוב, "מורכב מארבע מחלקות: תשתיות IT, שירותי IT, רישות ואבטחת מידע, ותשתיות IT נפרדות בארצות הברית. אנשי ה-IT שלנו מתאפיינים באוריינטציה טכנולוגית ברמה גבוהה. מערך המחשוב של החברה נמצא רובו בתשתיות בישראל, עם שלושה דטה סנטרים בארץ ואחד נוסף בארצות הברית". לדבריו, "אנחנו בונים את המוצרים של Infinidat בתוך הדטה סנטרים הללו ועושים להם בדיקות שונות: עומסים, אינטגרציה, ביצועים ועוד. את כלל הפעולות הללו אנו מעדיפים לעשות בעצמנו, לטובת שימור הידע באופן פנימי".

"תשתית עם עשרות רבות של מתגים – בטווח זמן קצר"

"בתחילת 2018", ציין, "נדרשנו לבנות תשתית תקשורתית חדשה, שתומכת בקצב העברת נתונים של 25 גיגה-ביט לשנייה (GBPS). נדרשנו לבנות אלפי מבואות. אחד האתגרים היה לקבל יכולת בקרה על התעבורה העוברת ברשת, כאשר הכל נעשה ב-High density, בצפיפות מאוד גדולה".

שולוב ציין כי "לטובת הפרויקט, שהחל בחודש מרץ האחרון, ערכנו בדיקת היתכנות (POC). בחנו מספר פתרונות המצויים בשוק ולבסוף בחרנו בפתרונות של סיסקו לאור ההתאמה האופטימלית שקיבלנו מהם אל מול הדרישות שלנו. בנינו דטה סנטר גדול מחדש. הטמענו בו מבואות ונתבים, וכן את DCIM Fabric, לטובת הניהול. המוצרים של סיסקו סיפקו לנו יכולת ניהול טובה מאוד".

"בשל העובדה שסיסקו היא שחקן ראשי בשוק התקשורת העולמי, היה לנו חשוב להשתמש בציוד שבסבירות הגבוהה ביותר יהיה מצוי גם אצל הלקוחות הארגוניים שלנו", אמר. "עוד היבט ששמנו עליו דגש בפרויקט היה הרצון לקבל יכולת להגדרה אוטומטית – ולא ידנית – של המתגים. רצינו, וקיבלנו, יכולת ניהול ויכולת טלמטריה, כדי לבדוק מה קורה ברמת הביט ברשת. את האינטגרציה עשינו בעצמנו ובתוך זמן קצר במיוחד. בכוונה בחרנו מוצרים שנוכל לעשות להם אינטגרציה בעצמנו, על מנת לשמור על ידע בתוך הבית בכל הנוגע לתפעול והגדרת המערכת. זאת הייתה אחת הדרישות המשמעותיות בפרויקט".

לסיכום אמר שולוב כי "ככל ש-Infinidat גדלה ומרחיבה את פעילותה סביב העולם, אנחנו מגדילים את תשתיות ה-IT והתקשורת שלנו, ונזקקים לתשתית גמישה, בעלת יכולות גידול קלות ומובנות. הפרויקט ארך כחצי שנה ועלה לאוויר בחודש אוגוסט 2018. כבר כעת אנחנו נהנים מהפירות שלו. ענינו לדרישה שעלתה מהביזנס והבאנו ליכולת להרים תשתית מבוססת סיסקו עם עשרות רבות של מתגים בפרק זמן קצר".

ארן אראל, סמנכ"ל המגזר העסקי בסיסקו ישראל, הוסיף לדברי שולוב. "Infinidat הינה לקוח גדול וחשוב של סיסקו", אמר. "שיתוף הפעולה בין החברות מביא ערך רב – הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העסקית. אנחנו רואים את הפתרונות של Infinidat מוטמעים ביותר ויותר לקוחות משותפים שלנו והערך הסינרגטי של הפתרון הינו עצום".

אראל הוסיף כי "בשנה האחרונה הוספנו למוצרי הנטוורקינג שלנו בעולמות חוות השרתים יכולות מתקדמות רבות, ביניהן יכולת ניהול מתקדמת של המערך כולו ויכולת אנליטיקה שאין שנייה לה בתעשייה. ההטמעה ב-Infinidat הינה אחת מההטמעות בהן ראינו את כל היכולות האלה באות לידי ביטוי ומביאות ערך אמיתי ללקוח".

אירועים קרובים