סמסונג השיקה מכשירים ראשונים בסדרת שוק הביניים החדשה, Galaxy M

לראשונה מציעה החברה מכשירים זולים במיוחד אך בתצורה סבירה כדי להילחם ישירות ביצרניות הסיניות המובילות ● בקרוב בישראל?

סמסונג

סמסונג הכריזה בימים אלו באופן רשמי על שני המכשירים הראשונים שלה בסדרת שוק הביניים החדשה, Galaxy M, שאף מציעים מחירי רמת כניסה. מדובר במהלך בו לראשונה מציעה החברה מכשירים זולים במיוחד אך בתצורה סבירה כדי להילחם ישירות ביצרניות הסיניות המובילות שמציעות תמורה גבוהה לכסף.

עוד דבר בולט במכשירים הללו הוא השימוש הראשון שעושה סמסונג באחת מתצורות המסך המלא עליהן הכריזה לאחרונה, Infinity V. בתצורה זו בחלק העליון של המסך יש מגרעת, אבל היא ממש לא דומה למה שאפל הנהיגה במכשיריה והיא נראית כמו V קטנה ומכילה את המצלמה הקדמית בלבד.

מסך 6.22 אינץ' ברזולוציית HD עם שוליים דקיקים

ל-Galaxy M10 יש מסך 6.22 אינץ' ברזולוציית HD כאמור עם שוליים דקיקים. המערכת על שבב היא ה-Exynos 7870 עם 8 ליבות במהירות 1.5 גיגה-הרץ, והוא יגיע עם 2/3 גיגה-בייט זיכרון עבודה ועם 16/32 גיגה-בייט זיכרון אחסון מובנה בהתאמה. מאחור המצלמות מצוידות בעדשות של 5 ו-13 מגה-פיקסלים ומקדימה למצלמה יש חיישן 5 מגה-פיקסלים. עם סוללת 3,400mAh יימכר המכשיר במחיר של כ-415 ו-465 שקלים בהתאמה.

Galaxy M20 קצת גדול יותר בכל ההיבטים, החל במסך בגודל 6.3 אינץ' שמציע רזולוציית FHD, דרל מעבד חזק יותר בדמות Exynos 7904 החדשה שמבוססת על 2 ליבות מהירות יותר שפועלות בקצב של 1.8 גיגה-הרץ ו-6 ליבות לשימושים שוטפים במהירות מרבית של 1.6 גיגה-הרץ. הוא גם יוצע בתצורות זיכרון גדולות יותר עם 3/4 גיגה-בייט זיכרון עבודה ובהתאמה 32/64 גיגה-בייט זיכרון אחסון, וגם עם סוללה גדולה יותר בנפח של 5,000mAh. המחירים יהיו כ-570 ו-760 שקלים בהתאמה.
עדיין לא ברור אם סמסונג תשיק את המכשירים הללו גם בשוק המערבי, כולל בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים