כך תשנעו את השופינג מחו"ל מבלי להילחץ

חוששים שתעברו את המשקל המותר בטיסה הבאה שלכם? מדובר בעניין כבד משקל - אך בעל פתרון

03/01/2019 11:49
ההיי-טקיסט המטייל

אחת התופעות המלחיצות המוכרות לכל הייטקיסט שמרבה לטוס וחובב שופינג בחו"ל, הנה הצורך לעמוד בהגבלות המשקל החמורות של מזוודת העלייה למטוס. כשכל חריגה של ק"ג בודד מתורגמת ל"קנס" שמאמיר לסכומים של מאות דולרים, מדובר בעניין כבד משקל! המעבר למכשירים "חכמים" לא פוסח גם על עולם המזוודות, עם בשורה שמביא עמו המותג Rollink שמציע את SOHO מזוודה חכמה תוצרת כחול- לבן בעלת משקל דיגיטלי מובנה בידית האחיזה.

travel smart ROLLINK היא חברה בבעלות כתר אחזקות, אשר הוקמה על ידי סמי סגול ומכרה את כתר פלסטיק לפי שווי של 1.8 מיליארד דולר לפני כשנתיים. אייל אזולאי, מנכ"ל החברה, מסביר: "בחרנו לייצר רק מזוודות חכמות שמייצרות ללקוח ערך חדש ועונות על צרכים חדשים ורגולציות חדשות שצצות בעידן שבו העולם הולך ונהיה קטן מיום ליום. על רקע הצמיחה הדו-ספרתית בענף הנסיעות בעולם, חלים שינויים משמעותיים בענף התעופה המשפיעים עלינו, המטיילים החדשים".

לדבריו, "אנו נוסעים יותר וליותר זמן, ונדמה שהעולם הולך ומתכווץ עבורנו. יעדים שנחשבו פעם יעדים תקופות ארוכות, הופכים ליעדי גיחה לבין 2 ל-4 ימים (ניו יורק, שנחאי) וכולנו הפכנו נוסעים בקצב של אנשי עסקים. ענף התעופה, על החברות הפעילות בו ושדות התעופה, יצרו רגולציות חדשות, אשר מצטרפות לצרכים החדשים שלנו כנוסעים – שנוסעים הרבה יותר מאשר אי פעם".

כאן נכנסת לתמונת הנסיעות ROLLINK travel smart אשר סימנה לעצמה כיעד ללמוד את השינויים והרגולציות בצרכים ובחוקים בענף ולייצר מוצרים שעונים עליהם. סדרת המוצרים סוהו באה לתת מענה לשני צרכים חדשים שנולדו בשנים אחרונות. הראשון, הצורך המתמיד במקור אנרגיה זמין למכשיר הסמארטפון הנייד. במיוחד כשאנו מטיילים או נוסעים לנסיעה עסקית בניכר, במקומות חדשים וזרים, חשוב לנו להיות מחוברים וכמובן גם לעדכן ברשתות החברתיות. מזוודת העלייה למטוס סוהו, הכוללת סוללה נטענת, שומרת את הנוסעים "טעונים ומחוברים". השני הוא הצורך להגיע לעמדת הבידוק כשהמזוודה שוקלת בדיוק במשקל המתאים. כדי שהקניות מעבר לים יהיו עדיין משתלמות, חשוב להימנע מקנסות על משקל עודף, שהפכו להיות אחד ממקורות ההכנסה העיקריות של חברות התעופה בעידן ה low cost ולכן חברות התעופה הזולות אוכפות את עניין המשקל באדיקות רבה.

מזוודת רולניק. צילום: artamir

מזוודת רולניק. צילום: artamir

עניין כבד משקל

זה קורה בממוצע פעם בטיסה – ובפעם הבאה זה עלול לקרות גם לכם: חוזרים מחו"ל מאושרים ועמוסי שופינג, כאשר דיילת הקרקע מקלקלת את חדוות השיבה הביתה. המזוודה, היא מסבירה, שוקלת מעל למותר (מעל ל-23 ק"ג), או במילים מקצועיות: הכבודה שלכם חרגה מהמותר, "אובר-ווייט". המחיר שעליכם לשלם בעבור החריגה הפושעת: כ- 100 דולר קנס, מזוודה שנייה החורגת ממשקלה תגרום לכם להיפרד מכ-200 דולר בממוצע, בהתאם לחוקים של כל חברת תעופה והחרגות שונות.

עבור נוסעים שתרים אחר פתרון לאי הוודאות באשר לתכולת הכבודה שלהם, משיקRollink את מזוודת הפרימיום החכמה SOHO תוצרת כחול-לבן – בעלת משקל דיגיטלי מובנה בידית האחיזה. כבר במלון, בבית, או ממש ברגע האחרון אחרי קניית דחף– פשוט מרימים את המזוודה עם תכולתה ומד המשקל בידית מציג את משקלה. לבחירתכם – בק"ג, ליברות ועוד יחידות מדידה פופולאריות.
המזוודות החכמות מוצעות בשני גדלים: גדולה ("27) וענקית ("31). המזוודה איכותית, בעלת מבנה חזק ועמיד ועיצוב אופנתי – צבעוני ומשמח. התכנון המוקפד של המזוודה כולל גלגלים רב-כיווניים שקטים וסופגי זעזועים לתמרון קל ונוח בטרמינלים, בתחנת הרכבת ובעיר, ידית טלסקופית חזקה מאלומיניום בעלת אחיזה נוחה, אטם מים להרחקת לחות מהתכולה וחשוב ביותר לאבטוח – מנעול קוד איכותי בתקן עולמיTSA המוכר על ידי רשויות הביטחון ומאפשר בידוק ללא פגיעה בכבודה. למזוודות ניתנת אחריות של 10 שנים, והן מוצעות בחמישה גוונים שיקיים שיבלטו על המסוע מיד בירידתם מהמטוס: סגול, טורקיז, אורנג', תכלת ואפור.

מזוודת רולניק. צילום: artamir

מזוודת רולניק. צילום: artamir

סמארטפון טעון ושקט נפשי

לקולקציית SOHO מצטרפת גם מזוודת עלייה למטוס ("21), בעלת מטען USB מובנה ונשלף, שנותנת פתרון לכל מי שחושש שהסוללה של הסמארטפון או הטאבלט שלו תיגמר במהלך הטיסה או לקראת הנחיתה בייעד. הסוללה בעוצמה של 10,000 מיליאמפר ומספיקה לשש הטענות מלאות של סוללת הנייד. הסוללה, אשר ניתנת לשליפה בקלות בהתאם לצורך, מאושרת לטיסה בכל התקנים הנדרשים על ידי חברות התעופה.

מחירים:

  • מחיר מזוודה חכמה בינונית: 495 שקלים, מחיר מזוודה חכמה ענקית: 555 שקלים.
  • מחיר מזוודות העלייה למטוס עם הסוללה: 445 שקלים
    ניתן להשיג כאן, ברשתות הנבחרות ואצל המשווקים המורשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים