תוכן שיווקי

פסייסיס נבחרה על ידי שופרסל כפלטפורמה לבדיקות אבטחת סייבר

05/12/2018 14:24
אמיתי רצון, מנכ"ל פנטרה. צילום: דורון לצטר

פסייסיס, חברת תוכנה לביצוע מבדקים אוטומטיים לחדירות סייבר, הודיעה כי נבחרה כפלטפורמת בדיקות אבטחת הסייבר של שופרסל.

שופרסל, הרשת הקמעונית המובילה בישראל, שמה לה למטרה לספק מענה איכותי ומגוון לכלל לקוחותיה. ההתנהלות השוטפת של שופרסל מכוונת לשיפור מתמיד של אבטחה ושמירה על נכסי המידע שלה. במסגרת זו מבצעת החברה בדיקות תדירות של הגנות אבטחת המידע שברשותה ובוחנת טכנולוגיות חדשות, כדי לשמר את רמת ההגנה מפני מתקפות סייבר. תוכנת פסייסיס נבחרה על ידה כעוד צעד לשיפור החוסן של הארגון מפני מתקפות האקרים.

פסייסיס, שנוסדה בסוף 2015 על ידי יוצאי יחידת עילית בצה"ל להגנה על נכסים אסטרטגיים הנמצאים בליבת הארגון, פיתחה תוכנה חדשנית המחקה את צורת הפעולה של האקר אנושי, ומבצעת פריצה אתית (Ethical Hacking) ובדיקות חדירות רציפות עבור מנהלי אבטחת המידע והרשת בארגונים. פלטפורמת התוכנה של פסייסיס מאפשרת לזהות את הפרצות ואת "וקטורי התקיפה" בהם צפוי ההאקר הזדוני להשתמש כדי לחדור לארגון, ומציינת את הדרכים לחסימתם. סוג חדש זה של תוכנה מאפשר, בראשונה, לבצע ניטור חדירות רציף של הארגון, על פני כל חלקיו, ולזהות את נקודות תורפה המאפשרות לתוקף להתקדם בהליך התקיפה. ייחודה של התוכנה הינו היכולת לתאר בפירוט רב את נתיבי התקיפה השונים והאמצעים בהם נעשה שימוש, עד הגעה למערכות הליבה ובסיסי הנתונים, או למידע רגיש אחר, כגון פרטי לקוחות ונתונים פיננסיים.

בעידן הדינמי של שינויים תכופים בסביבת האפליקציות והתשתיות נדרשים ארגונים לבצע בדיקות חדירות (Penetration Testing) בצורה סדירה, כדי לוודא שהגנות הסייבר הקיימות אפקטיביות מול איומי האקרים ותוכנות זדוניות. בדיקת חדירות ידנית, המתבצעת לרוב אחת לשנה או אחת לרבעון, לא נותנת מענה מספק ורציף לנוכח שיטות התקיפה, המתפתחות בקצב מהיר.

"התוכנה של פסייסיס – חלק חשוב בהגנה שלנו"

מארק כץ, מנהל תשתיות ה-IT בשופרסל, אמר כי "חשוב לנו להגן על רמת השירות והמידע שלנו על ידי שימוש בטכנולוגיות הגנת סייבר מתקדמות. חלק חשוב בהגנה זו הינו בדיקות חדירות אוטומטיות, שבודקות את המערכות שלנו מנקודת מבטו של ההאקר ומעמידות את ההגנות שלנו במבחן מתמיד. לתוכנה של פסייסיס מקום חשוב בשיפור מערך הבדיקות שלנו, כדי שיישאר עדכני ורציף לאורך זמן".

אמיתי רצון, מנכ"ל פסייסיס, ציין ש-"אנחנו מודים על ההזדמנות של שופרסל להשתמש בטכנולוגיה שלנו כדי להבטיח שהגנות הסייבר שלהם נמצאות במצב אופטימלי בכל זמן נתון, ומוכנות להגן גם מפני הפורצים המתוחכמים ביותר. הידע והפרקטיקה של אנשי אבטחת המידע בשופרסל הינם מהשורה הראשונה, בקנה מידה עולמי".

למידע נוסף הקליקו כאן.

אירועים קרובים