תוכן שיווקי

גלובל דטה סנטר משיקה תכנית managed services לאינטגרטורים

06/05/2018 12:20
משה לסמן, מנכ"ל גלובל דטה סנטר. צילום: קובי קנטור ז"ל

גלובל דטה סנטר (Global Data Center), המפעילה מתקן דטה סנטר מתקדם בהרצליה פיתוח, משיקה תכנית למתן שירותים מנוהלים (managed services) בתחום ה-IT. במסגרת התכנית, אינטגרטורים שיפעלו כשותפים עסקיים של גלובל דטה סנטר יוכלו להציע ללקוחות קצה לארח ציוד ותשתיות IT של לקוחות קצה במתקן של גלובל דטה ולקבל מהאינטגרטורים במיקור חוץ כל חלק מתשתית ה-IT.

בשלב הראשון גייסה גלובל דטה סנטר לתכנית מספר חברות אינטגרציה, וביניהן: קבוצת מטריקס, Cloudem מקבוצת א.מ.ת מחשוב וכן DNA-IT, שמציעה בין השאר במתקן גלובל דטה סנטר שירות לשמירת נתונים מאובטחים באתר מרוחק (vault).

"תחום השירותים המנוהלים הוא אחד ממנועי הצמיחה של ענף ה-IT העולמי. שוק זה צפוי לזנק מהיקף של כ-167 מיליארד דולר ב-2017 להיקף של יותר מרבע טריליון דולר בשנת 2021", אמר מנכ"ל ומייסד גלובל דטה סנטר, משה לסמן.

לדבריו, "'שירותים מנוהלים' כוללים ספקטרום רחב, החל מאירוח ציוד IT לבדו ועד ניהול כל תשתית ה-IT של הלקוח. השירותים המנוהלים יכולים לכלול הגדרת סביבות עבודה, ביצוע גיבויים, מדיניות גיבויים, טיפול בסביבות מחשוב, בניית טופולוגיות IT, אבטחת מידע ותקשורת. התכנית שאנו משיקים מאפשרת לגלובל דטה סנטר לספק את האירוח של ציוד ה-IT והתקשורת ולאפשר לשותפים העסקיים העושים שימוש במתקן שלנו לנהל רכיב אחד או יותר מסביבת ה-IT של לקוח הקצה".

סטנדרטים עולמיים גבוהים

לסמן המשיך ואמר כי "בין יתרונותיה הרבים, תכנית השירותים המנוהלים תספק פתרון הן ללקוחות שמעוניינים שכל תשתית ה-IT שלהם תנוהל בישראל והן ללקוחות שמעוניינים בפתרון היברידי, שכולל אירוח של חלק מתשתית ה-IT בדטה סנטר מקומי כמו זה של גלובל דטה סנטר וחלק אחר של תשתית ה-IT שאותה ניתן לנהל בחו"ל אצל ספק אחר של שירותים מנוהלים".

לסמן, שכיהן בעברו כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ביבמ (IBM) ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל, הקים את גלובל דטה סנטר ב-2013 בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי. צוות ההנהלה של החברה כולל מנהלים עתירי ניסיון רלוונטי מחברות מובילות נוספות במשק הישראלי.

גלובל דטה סנטר מפעילה באתר נגיש בהרצליה פיתוח מתקן מרכז נתונים תת קרקעי ממוגן, יציב, אמין וחדשני שנבנה על פי סטנדרטים עולמיים גבוהים. השטח הנוכחי של הדטה סנטר עומד על כ-2,250 מ"ר וגלובל דטה סנטר פועלת בימים אלה להכפלתו ל-4,500 מ"ר.

גלובל דטה סנטר מספקת מגוון שירותים דוגמת אירוח ליחידות מחשב תפעוליות, המשכיות עסקית מלאה, BCP (ר"ת Business Continuity Program) והתאוששות מאסון, DRP (ר"ת Disaster Recovery Plan). זאת, לצד שירותי גיבוי באתר וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב ענן, שירותי בקרה ותפעול לפי דרישה ושירותי אצבע.

בין לקוחות החברה נמנות חברות ישראליות מובילות בתחומי הטכנולוגיה, הביטוח והפיננסים והתעשייה, כגון: הראל ביטוח ופיננסים, כלל ביטוח, ECI ,Infinidat ,Zerto ועוד.

לאתר גלובל דטה סנטר לחצו כאן.

אירועים קרובים