תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RIVERBED, יום ג' 24 באפריל, EAST

Cashbox מאפשר להתמודד עם תופעת נטישת עגלות קניה ברשת

הפלטפורמה של Glassbox מזהה כל סוג של בעיה המשפיעה על עסקאות מקוונות ויודעת את הסכום המדויק של הכסף שהלקוח היה אמור להוציא ● הפתרון החדש מוסיף את שני האלמנטים ומציג את הנתונים לארגון באמצעות לוח מחוונים בזמן אמת

10/04/2018 10:38
Glassbox

Glassbox, המתמחה בפתרונות לניהול חוויית לקוח, הכריזה על השקת הפתרון Cashbox ועל יכולות התראה בזמן אמת. היכולות והפתרון החדשים מאפשרים לארגונים לחשב במדויק את אובדן ההכנסות הנובע מחוויות מקוונות שליליות של לקוחות ולפתור בעיות המשפיעות על עסקאות מקוונות.

Glassbox מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. פתרונותיה של Glassbox יוצגו בכנס Analyze & Maximize User Experience With NessPRO שייערך ב-24 באפריל באולם האירועים EAST בתל-אביב.
לקראת אירוע: ,Analyze & Maximize User Experience With NessPRO אולם האירועים איסט, תל אביב, 24.4.18

בשנת 2016, סוחרים הפעילים בתחום הסחר האלקטרוני איבדו 4.6 טריליון דולר עקב נטישת עגלת הקניות. נכון לעכשיו, ארגונים בכל הענפים מסוגלים רק להעריך כמה הכנסות הם מפסידים בשל לקוחות שלא מסיימים עסקאות מקוונות. כלים אנליטיים בתחום מסע הלקוח, המבוססים על online sessions, מבצעים אומדן של מספר העסקאות שנכשלו ומכפילים אותן בערכים ממוצעים של עגלות קניות, ARPU או LTV. דבר זה אינו מאפשר לעסקים לדעת במדויק מה קורה.

הפלטפורמה של Glassbox מזהה כל סוג של בעיה המשפיעה על עסקאות מקוונות ויודעת את הסכום המדויק של הכסף שהלקוח היה אמור להוציא. הפתרון החדש Cashbox מוסיף את שני האלמנטים ומציג את הנתונים לארגון באמצעות לוח מחוונים בזמן אמת.

ירון גואטה, המנהל הטכנולוגי הראשי של Glassbox וממייסדי החברה, ציין כי "לאור העובדה ש-96% מהאמריקנים מבצעים קניות מקוונות, ומעל 67 מיליארד ליש"ט הוצאו על קניות מקוונות בבריטניה, חשוב מאוד לעסקים לקבל תובנה מלאה לגבי האינטראקציה של הלקוחות עם האתר שלהם או עם האפליקציה הניידת. עסקאות מקוונות שלא הושלמו מהוות לא רק הפסד של הכנסות, אלא יכולות גם להשפיע על נאמנות הלקוחות ועל ציון ה-Net Promoter".

לדבריו, "ב-Glassbox אנו אוספים באופן אוטומטי את כל הנתונים שנוצרו בעסקאות מקוונות הן באתרי אינטרנט והן באפליקציות ניידות. הדבר מאפשר לסוחרים הפועלים בצורה מקוונת לזהות באופן אוטומטי "מאבקים" של הלקוחות הן באתרי אינטרנט והן באפליקציות, לאבחן את הסיבות ולקבוע אם האתגרים שבפניהם ניצבים הלקוחות נובעים מבעיות של שימושיות (usability), בעיות ברשת או כשלים בשרת. אין יותר צורך לנחש".

לתקן כל בעיה במהירות

בנוסף, בעוד ארגונים רוצים לדעת מה חוסם את זרימת ההכנסות שלהם מעסקאות מקוונות וכיצד לתקן זאת באופן מיידי, רבים לא יכולים להרשות לעצמם לקבל התראה על קניה של חמישה דולר שלא יצאה לפועל. על ידי שילוב של התראות המופעלות על ידי AI ולמידת מכונה, פתרון ה-Cashbox מאפשר לעסקים ללמוד – בזמן אמת – כאשר קיימת כמות חריגה של עסקאות או עסקה גדולה במיוחד שלא הושלמו. במצב זה הם יכולים לתקן כל בעיה במהירות ולבצע אופטימיזציה של חוויית הלקוח.

דאג סובאל, סגן נשיא למכירות ב-Glassbox הוסיף כי "אנומליות הן יחסיות. הן מושפעות על ידי שעות מסוימות במשך היום, עונתיות עסקית, גיאוגרפיה וכו'. עסקים צריכים להיות מספיק זריזים וגמישים (אג'ייל) כדי להגיב לניואנסים אלה. המערכת שלנו לומדת את התנהגות הנתונים ומנתחת את התנהגות הלקוחות כדי להבין אם שינוי פתאומי בא בעקבות דפוס צפוי או לא. אם לא, מופעלת התראה לארגון באופן אוטומטי שתיזום תהליך מתקן".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים