תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VeeamON tour, יום ד' 25 באוקטובר, אושן

Veeam דורגה בקטגוריית המובילים של גרטנר זו השנה השניה

החברה דיווחה על צמיחה של 27% בהיקף ההזמנות לרבעון השני של 2017

05/09/2017 11:54
פיטר מקיי, מנכ"ל משותף ונשיא Veeam. צילום: יח"צ

Veeam Software המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה-Always-On Enterprise, הכריזה כי דורגה בקטגורית המובילים של ריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לשנת 2017, בתחום של פתרונות גיבוי והתאוששות של מרכזי מידע. זו השנה השניה ברציפות בה Veeam מדורגת במקום גבוה בקרב מובילות השוק.

האנליסטים של גרטנר אשר בחנו את פתרונות החברה, התרשמו כי החזון של החברה ויכולת המימוש שלה התגבשו והשתפרו השנה, והיא מדורגת במקום הרביעי כוונדור בתחום הגיבוי וההתאוששות עבור ניהול מערכת האחסון, אחרי יבמ (IBM), וריטאס (Veritas), ודל (Dell).

"בשוק הגיבוי וההתאוששות יש מאות ספקים, אולם הדו"ח הזה מצמצם את האפשרויות העומדות בפני גופי האנטרפרייז והלקוחות המובילים בשוק. אנו מאמינים כי המיקום שלנו בקטגוריית הלידרים מוכיחה כי ספקי הפתרונות המסורתיים מאבדים מן הרלוונטיות  שלהם בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית", אמר פיטר מקיי, מנכ"ל משותף ונשיא Veeam.

לדבריו, "אנו מאמינים כי ההתקדמות של Veeam, הן מבחינת גיבוש החזון והן מבחינת יכולת המימוש, היא ההתקדמות הגדולה ביותר שנעשתה בתעשייה, והיא מאשרת את המאמצים שאנו עושים, כמובילי פתרונות ה- Availability, לארגוני האנטרפרייז, בסביבה מרובת-עננים או בסביבה היברידית".

"אנחנו ממשיכים לגייס בממוצע 4,000 לקוחות חדשים בחודש, ומציעים פתרון עשיר ביישומים ובפונקציונליות, התומך בצרכים ובדרישות של העולם הדיגיטלי 24/7/365. עם השחרור של גירסה 10 החדשה של Veeam Availability Suite הצפויה לצאת לשוק בתחילת השנה הבאה, Veeam תמשיך לחדש ללקוחות ולחזק את השותפויות שלה למען עתיד ממוקד-ענן".

Veeam הציגה לאחרונה צמיחה בת שתי ספרות, לאורך 36 רבעונים, וגידול ניכר בנתח השוק על חשבון ספקי פתרונות מסורתיים, כמו גם צמיחה של 27% בהיקף ההזמנות לרבעון השני של 2017, בהשוואה לאשתקד. לזה מצטרפים שיתופי פעולה חדשים מהשנה האחרונה, ביניהם אינטגרציה עם נוטניקס (Pure Storage ,(Nutanix ו-IBM Bluemix.

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

"ריבוע הקסם של גרטנר מהווה גורם משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות של לקוחות, כשהם באים לבחור פתרון זמינות מידע", אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam.

"כניסתנו, כבר בשנה שעברה, למועדון היוקרתי של 'מובילי ריבוע הקסם של גרטנר', בתחומים הרלוונטיים לנו, מוכיחה כי Veeam מנצלת היטב את המומנטום החיובי וצועדת בדרך הנכונה מעלה, בעולם ובישראל. צוות המכירות שלנו בישראל, מרגיש בצורה ברורה כיצד Veeam נוגסת בנתח השוק של המתחרות וזוכה להכרה והוקרה גבוהה מהשוק".

כנס Veeam On Tour יתקיים ב- 25 לאוקטובר, באושן, בגני התערוכה בת"א. במהלכו, תחשוף Veeam את החידושים שמביאה עימה הגירסה החדשה – NEW Veeam Availability Suite v10 – ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס.

לאירוע צפויים להגיע למעלה מ-400 משתתפים, מומחים טכנולוגים ומובילים עסקיים, שייהנו ממפגש עם אורחים בכירים של החברה מחו"ל, עם הצוות הישראלי, שותפים ולקוחות החברה.

אירועים קרובים