תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BMC MATRIX, יום ה' 6 ביולי, קריפטון הכפר הירוק

"בזכות מהפכת ה-DEM אתה לא צריך לחפש את המידע – המידע מוצא אותך"

לקראת הכנס המשותף של מטריקס ו-BMC ביום ה', ה-6 ביולי, מספר לנו יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה, על מהפכת ה-DEM אותה מובילה בעולם BMC

05/07/2017 13:56
יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה. צילום: יח"צ

"ישנה בעיה מרכזית בשוק – התשתיות בארגונים מיושנות ולא ערוכות להתמודד עם טרסנפורמציה דיגיטלית אמיתית מהיסוד. לדוגמה – לא כל הארגונים מספקים כיום אפליקציות רספונסיביות, כאשר מחקרים מוכיחים שיותר ויותר פעולות יומיומיות אנו מבצעים באמצעות הטלפון הנייד שלנו. התפעול ברמת התשתיות הארגוניות חייב להיות אינטיליגנטי ואוטומטי יותר עם מינימום מגע האדם הגורם לטעויות ומבזבז זמן", כך אמר יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה.

אלול דיבר לקראת הכנס המשותף של מטריקס ו-BMC אשר יתקיים ביום ה', ה-6 ביולי, וסיפר על מהפכת ה-DEM אותה מובילה בעולם BMC.

"ה-DEM (ר"ת Digital Enterprise Managment), הוא העיקרון העסקי המחליף  את את ה-BSM (ר"ת Business Service Management). בשנים האחרונות אנו עדים לתמורות דיגיטליות בשוק. ארגונים מבצעים טרנספורמציה דיגיטלית אמיתית מהיסוד – המנכ"לים הבינו שמבחינת הלקוח, ההבדלים בין הארגונים השונים באותו תחום הם מזעריים עד לא קיימים.

כאשר לקוח בוחר ספק שירות כגון בנק או חברת ביטוח, יש לפעילות הדיגיטלית שלהם משמעות מאוד רצינית מבחינתו. לכן ישנו צורך להשיג בידול עסקי בעזרת פעילות ייחודית בדיגיטל המושגת בעזרת טרנסופורמציה דיגיטלית איכותית. ארגונים מחפשים דרכים יצירתיות לנצל את הטרנספורמציה הדיגיטלית כדי להשיג את הבידול העסקי לו הם זקוקים".

להרוויח את המקסימום שניתן

"המהפכה האמיתית שמביא איתו עיקרון ה-DEM היא לא כיצד אתה עובד, אלא כיצד אתה לא עובד – אתה לא צריך לחפש את המידע, המידע מגיע אלייך. מערכות אוטומטיות יכולות להסביר לך מה הן התקלות הנוכחיות, את כל היסטוריית העבודה, מצב התשתיות הארגוניות – הכל ישירות למסך העבודה".

"כדי לספק את הצורך בטרנספורמציה דיגיטלית מלאה, BMC מספקת כיום פתרון המשלב את כלל תחומי העיסוק של החברה לפתרון דיגיטלי אחד מקצה לקצה".

"בזכות הפתרון המשולב של BMC ארגונים יכולים, ברמת התפעול, לפעול בצורה אוטומטית יותר עם מינימום טעויות, משאבים ובאופן מהיר ביותר. פתרונות התוכנה של BMC משדרגים את התשתיות הארגוניות ומאפשרים להם לעבוד בצורה אוטומטית, חכמה, יעילה ואינטיליגנטית וגם מספקים למשתמש הקצה העושה שימוש במערכות הארגוניות גישה נוחה ומהירה למידע המדויק שהוא מחפש".

"רק כאשר ארגונים יעשו שימוש בפתרונות התשתית המקיפים של BMC הם יוכלו לבצע טרנספורמציה דיגיטלית אמיתית ועמוקה לטובת הלקוחות וקידום העסק. BMC דואגת לכך שכל מי שעושה שימוש בתשתיות הארגוניות ירוויח מהן את המקסימום שניתן באופן נגיש ומהיר."

אירועים קרובים