תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CloudCon 2017, יום א' 28 במאי, הילטון תל אביב

מטריקס מסייעת לבחור את הענן הכדאי ביותר לכל ארגון

18/05/2017 11:57
מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. צילום: עידן גרוס

כתב: הילל יוסף

מחשוב הענן תפס תאוצה בשנים האחרונות, ויותר ויותר ארגונים ממשים תפיסה טכנולוגית זו. כיום האפשרויות הן רבות – ענן ציבורי, פרטי, היברידי, או שילוב של עננים שונים. כעת, כל שנותר הוא להחליט איזו תפיסה לממש ועם איזו ספקית ענן.

לשם כך נועד הכנס השנתי הראשון אותו מקיימת CloudZone – יחידת הענן של מטריקס. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך תחת הכותר CloudCon, ויתקיים ביום א', ה-28 במאי, במלון הילטון תל אביב.

בעזרת מומחי CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, יוכלו משתתפי CloudCon לבחור את פתרונות הענן המתאימים להם ביותר. בכנס ישתתפו שלוש ספקיות הענן המובילות בעולם, אמזון (Amazon) עם AWS, מיקרוסופט (Microsoft) עם Azure, וגוגל (Google) עם Google Cloud.

כנס CloudCon יציע למשתתפים הרצאות, סדנאות ופגישות 1:1, בלא תשלום, כדי לסייע בבחירת פתרון הענן הכדאי ביותר לכל ארגון.

המשתתפים בכנס יוכלו להתעדכן בכל המגמות והחידושים בתחום, ממגוון ספקיות הפועלים בסביבת שירותי הענן, ביניהן דל (Dell), HPE ,VMware, רד-האט (Red Hat), פאלו אלטו (Palo Alto Networks), מלאנוקס (Mellanox), Veeam ,Boomi ,2BSecure מקבוצת מטריקס, ו-CloudHealth Technologies.

את האירוע יפתח מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. לאחר מכן בועז זינימן, אוונגליסט טכנולוגי, AWS ישראל, ידבר על המגמות החדשות בתחומי האינטרנט של הדברים, Big Data, ובינה מלאכותית. הוא יתאר כיצד מקדמים חדשנות ושינוי ב-AWS וישלב סיפור לקוח מ-TayKey.

ניר חינסקי, מנהל פעילות Google Cloud ב-MEA, יציג את הפתרונות החדשים של החברה שהוכרזו באחרונה בכנס השנתי של החברה בסן פרנסיסקו. חינסקי יצלול לעולמות ה-Big Data והמכונה הלומדת שגוגל מעמידה לשימוש לקוחותיה הארגוניים, ואז יוצג סיפור לקוח של Wix.

אסף יעקובי, CTO במיקרוסופט ישראל, יספר על החידושים האחרונים בפלטפורמת הענן של מיקרוסופט, Microsoft Azure. חברות במשק שנמצאות על הענן של החברה יספרו על הערך העסקי והתועלות הטכנולוגיות של המהלך.

רנית זקצר, CTO במטריקס, תחבר את נושא הענן הציבורי עם הרצאתה בנושא "המסע ל-Hybrid-Multi Cloud", שתעסוק ביתרונות העסקיים והטכנולוגיים של עבודה בפורמט של מספר עננים ציבוריים בצורה היברידית.

לאחר המליאה המרכזית יוכלו המשתתפים לבחור באחד מתוך שישה מסלולים וסדנאות מעשיות:

● AWS תעביר סדנת לימוד בנושא Microsoft Workloads on AWS שבה המשתתפים יוכלו ללמוד כיצד להריץ אפליקציות של מיקרוסופט כגון SharePoint ו-Outlook על גבי AWS.

● גוגל תקיים סדנת Hands-on, שבה יוכלו משתתפים לקבל ניסיון מעשי בשלושה תחומים עיקריים: הרצת קוד, מכונה לומדת, ו-BI&Analytics, דרך השימוש ב-BigQuery.

● מיקרוסופט תקים בכנס מתחם שיתמקד בכמה תחומים: אינטרנט של הדברים, ML & Advanced analytics ,BOTs & Cognitive Service ,Container Services ו-AzureStack.

InnerCloud, יחידת הענן הפרטי של CloudZone, תעביר סשנים בתחומי Hybrid DevOps וענן פרטי. הראשון יתמקד בנושא Kubernetes ובפתרונות רד-האט, VMware ודל בעולמות ה-DevOps והקונטיינרים.

● במסלול הענן הפרטי יציגו אנשי HPE את פתרונם ההיברידי "לחבר ישן וחדש" כולל הצצה ראשונה ל-AzureStack. אנשי רד-האט יציגו את פתרונם ההיברידי לניהול הענן. אנשי VMware יציגו את תפיסת הארכיטקטורה חוצת עננים (Cross Cloud Architecture), וכיצד היא מובילה את הלקוחות במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית.

● 2BSecure, יחידת אבטחת המידע של מטריקס, תתמקד במגמות מרכזיות בתחום אבטחת המידע, עם התקדמות הארגון למחשוב ענן. מקצועני האבטחה של החברה ידונו באבטחת קונטיינרים, רגולציות, הגנות על סביבת הענן וניהול אירועי סייבר בענן.

אירועים קרובים