תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ארוחת בוקר למנמ''רים בכירים, HPE-מיקרו פוקוס, יום ג' 9 במאי, מלון רויאל ביץ', תל אביב

"אנחנו נהיה חברת תוכנה עצמאית – השישית בגודלה בעולם"

לדברי רפי מרגליות, סגן נשיא בכיר ב-HPE, "המעבר למיקרו פוקוס ימצב אותנו כחברת IT המתמחה רק בתוכנה, עם היצע מוצרים ושירותים רחב של תוכנות מאובטחות לארגונים, המשלבות בתוכן ניתוחים של Big Data

07/05/2017 16:14
רפי מרגליות, סגן נשיא בכיר ב-HPE העולמית, ומנכ''ל מרכז הפיתוח של HPE תוכנה בישראל. צילום: יונתן עידו

כתב: הילל יוסף

"אנחנו נרגשים מהמעבר למיקרו פוקוס (Microfocus), זה ימצב אותנו כחברת תוכנה עצמאית, השישית בגודלה בעולם, עם היצע מוצרים ושירותים רחב של תוכנות מאובטחות לארגונים, המשלבות בתוכן ניתוחים של Big Data", כך אמר רפי מרגליות, סגן נשיא בכיר ב-HPE העולמית, ומנכ"ל מרכז הפיתוח של HPE תוכנה בישראל.

מרגליות התראיין לקראת ארוחת בוקר למנמ"רים בכירים שעורכות HPE-מיקרו פוקוס. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' ה-9 למאי, במלון רויאל ביץ', תל אביב. אורח הכבוד באירוע יהיה כריס שו, המנכ"ל המיועד של מיקרו פוקוס.

לפני כמה חודשים הודיעה ענקית המחשוב, HPE, כי היא מפצלת את עסקי התוכנה שלה. מיקרו פוקוס הבריטית תרכוש חלק מעסקי התוכנה שלה, בעסקת מיזוג בשווי של 8.8 מיליארד דולר. ל-HPE תהיה בעלות על 50.1% ממניות החברה המאוחדת, שתמשיך לשאת את השם מיקרו פוקוס. העסקה כוללת העברה במזומן של 2.5 מיליארד דולר ממיקרו פוקוס ל-HPE.

HPE מסרה כי המניע לפיצול הוא הרצון להתמקד בעסקי הליבה שלה, כאשר עסקי התוכנה שנמכרו אינם שכאלה. HPE ממשיכה במאמציה למצב עצמה כחברה של "רישות, אחסון, דטה סנטר ושירותים טכנולוגיים נילווים לתחומים אלה".

המיזוג יביא ליצירת חברת IT המתמחה בתוכנה בלבד, בעלת כמה פעילויות: Big Data, אבטחת מידע ארגונית, וכן הפעילות של מרקורי (Mercury Interactive) הישראלית לשעבר – ניהול מידע וניהול התפעול של ה-IT, וכן ניהול האפליקציות.

לחדש יישומים ארגוניים קריטיים

אלה יפעלו לצד פעילותה המסורתית של מיקרו פוקוס – המספקת תוכנה המאפשרת לחברות לפתח, לבדוק, להתקין, להעריך ולחדש יישומים ארגוניים קריטיים. החברה הבריטית קיימת יותר משלושה עשורים, לה יותר מ-18 אלף לקוחות ומיליוני משתמשים מורשים, לרבות 91 מארגונים הנמנים על ה-Fortune Global 100.

מרכז הפיתוח בישראל, אמר מרגליות, שעובר למיקרו פוקוס, "מוביל פיתוח מוצרים בתחום,Application Delivery Management וכן DevOps. אנו עוסקים בחזית הטכנולוגית בתחום הענן, מובייל, ו- Predictive Analytics, ומונה כ-1,000 עובדים".

"אנו בונים חברה ששמה את הלקוח במרכז", אמר מרגליות, "עם השקעה בחדשנות ובמוצרים איכותיים, שעובדינו ולקוחותינו גאים בהם".

"אנו עובדים על פיתוחים המסייעים ללקוחות לבנות ולספק תוכנה בקצבים מהירים יותר ויותר, מבלי להתפשר על איכות. זהו עולם מורכב, בו התוכנה חייבת לרוץ על כל מערכת הפעלה, דפדפן ומכשיר – מחשב נייד, טאבלט, טלפון חכם, משקפיים, מקרר או מכונית".

לעבור טרנספורמציה

לדבריו, "אנו רואים שכל תעשייה כמעט, הופכת לתעשיית תוכנה וכל ארגון מתחרה בתחומו בעזרת טכנולוגיות. כך, למשל, קופות חולים מתחרות היום על שירותים מקוונים – שיחת וידיאו בין מטופל לרופא".

הוא הוסיף כי "אנחנו עוזרים לארגונים לפתח תוכנה במהירות גבוהה יותר מתמיד, ולעמוד בדרישות ההולכות וגוברות של ההיבטים העסקיים של הארגונים – ולעבור טרנספורמציה, מתהליכי פיתוח מסורתיים – לאג'ייל ול-DevOps".

"אנו מתמחים בפתרונות לארגונים בתחומי DevOps, סייבר, תפעול IT  וניהול ובקרת מידע", ציין מרגליות, "והיתרון המבדל שלנו לכל אחד מהתחומים נעשה בעזרת Big Data Analytics".

"מיקרו פוקוס החדשה, הנבנית בימים אלה עם הנהלה משתי החברות", סיכם מרגליות, "עושה זאת עם משאבי מו"פ עמוקים, עם פנייה חזקה לשוק בכל העולם, עם שיווק, מכירות ומערך תפעול יעיל, בקנה מידה רחב היקף".

"הגעתו ארצה של כריס שו, המנכ"ל המיועד של מיקרו פוקוס העולמית, היא עדות למחויבות של החברה לישראל בכלל ולמרכז המו"פ הגדול הנמצא ביהוד בפרט".

אירועים קרובים