תוכן שיווקי

SimilarWeb מוכיחה שעם NetSuite יש לאן לצמוח – גם אם מתחילים בקטן

13/12/2016 12:10
SimilarWeb

חברת הסטארט-אפ הישראלית SimilarWeb, שפיתחה ומספקת שירות מדידת תנועה לאתרי אינטרנט ולאפליקציות מובייל, התחילה את השימוש במערכת ה-ERP בענן של NetSuite כשבחברה היו 70 עובדים, תוך יישום מאוד מהיר בישראל, ארצות הברית ובריטניה. היום מעסיקה SimilarWeb יותר מ-300 עובדים במשרדיה ברחבי העולם, וממשיכה בצמיחה מרשימה.

החברה, המגובה בהשקעות של 65 מיליון דולר, מנתחת שלושה מיליון אפליקציות מובייל ו-80 מיליון אתרי אינטרנט, ותומכת באלפי לקוחות – החל מעסקים קטנים עד לארגוני אנטרפרייז גדולים.

במקביל לרכישת חברות וגיוס משקיעים, SimilarWeb משביחה את השימוש במערכת NetSuite, ומוסיפה יכולות בתחומי רכש, תקציב, ניתוחים סטטיסטיים, ניתוחים פיננסיים רב-מטבעיים, בסיוע נטקלאוד (NetCloud), הנציגות הרשמית של NetSuite בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר.

NetSuite, היום בבעלות אורקל (Oracle) שרכשה אותה תמורת 7.3 מיליארד דולר במזומן, מסופקת בפלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service) המאפשרת אספקה של יישומים על גבי רשת האינטרנט ללא התקנה מקומית, במודל של תשלום לפי שימוש.

אבי ישראל, SVP Finance ב-SimilarWeb

אבי ישראל, SVP Finance ב-SimilarWeb

לדברי אבי ישראל, SVP Finance ב-SimilarWeb, "הבחירה ב-NetSuite אפשרה לנו לשלב מערכת נוספות באינטגרציה מלאה עם המערכת הפיננסית, לתמוך בתהליכים עסקיים פיננסיים בתוך הארגון, ולייעל את עבודת צוות הכספים".

אייל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד, מוסיף ואומר כי "התחלנו ביישום קצר ומהיר של NetSuite ב-SimilarWeb שהסתיים תוך חודש וחצי, ועלינו לאוויר בישראל, אנגליה וארצות הברית; זאת מתוך הרצון להחליף את כל המערכות הפיננסיות במערכת פיננסית מרכזית אחת, מהר ככל שניתן ובתקציב מאוד מצומצם".

אייל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד

אייל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד

"ל-SimilarWeb היה ברור שבשלב מאוחר יותר, כאשר החברה תגדל, תהליך כזה יהיה הרבה יותר יקר ומסובך. ואכן, במהלך השנים מערכת NetSuite איפשרה ואף סייעה לגידול וההרחבה של SimilarWeb, בכך שסיפקה תהליכים עסקיים מובנים ומסודרים תוך כדי יכולת התאמה לשינויים הנדרשים כחלק מהגידול המהיר של החברה.

SimilarWeb הינה דוגמה מצוינת לכך שאפשר ורצוי להתחיל בקטן, ולנצל את היכולות של המערכת למימוש הפוטנציאל של החברה בעתיד".

אירועים קרובים