תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

המסלולים של Red Hat Forum Israel 2016: לימוד והתנסות בנושאי התוכן של ה-IT המודרני

31/10/2016 16:31
גיא כרמין, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט

לאחר מושב המליאה שיפתח את הכנס השנתי הגדול של רד-האט (Red Hat) ישראל – Red Hat Forum Israel 2016, שיתקיים במרכז הכנסים LAGO בראשל"צ ב-16 בנובמבר, יוזמנו המשתתפים לבחור מסלול מקצועי-טכני מתוך ארבעה שיתקיימו.

Track I: Modernize Telco with Open Source, Guy Carmin, Red Hat

עולם הטלקו השתנה משמעותית בשלוש השנים האחרונות, ירידת הרווחיות, התחרות הגואה, ספקים וירטואליים הובילו את מרבית חברות הטלקו לחפש פתרונות להרחבת פרוטפוליו השירותים שלהם. אחד המקורות המרכזיים הוא מעבר לפלטפורמות עתידיות המבוססות על פתרונות ענן פרטיים המכונים NFV – Network Function Virtualization.

גיא כרמין, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט, יוביל מסלול הזה יחד עם נציגי אינטל (Intel), אמדוקס ומומחים ממרכז הפיתוח ברד-האט.

על-מנת ליצור סטנדרט בתחום, הוקמה פדרציית ה-ETSI על ידי חברות הטלקו, הספקים, ושותפים נוספים לדרך (כגון רד-האט, אינטל ועוד), והוגדרה blue-print לאופן בו מערכת NFV אמורה להיראות.

נושא נוסף אשר תפס תאוצה אדירה בשנים האחרונות, הוא האינטרנט של הדברים – כלומר כל דבר בעולם יכול להיות מחובר לרשת האינטרנט, לאסוף מידע ולשדר אותו, לשלוט על רכיבים חשמליים וכו'.

במסלול זה נכסה שני נושאים אלה בהרחבה על ידי מומחים מאינטל, אמדוקס ורד-האט.

כרמין יציג את החזון של רד-האט לעולם הטלקו, ועל שיתופי פעולה נרחבים עם שותפים ולקוחות.

אורן בנישתי מאינטל, ירצה על פלטפורמת חומרת העתיד של אינטל, ויתמקד בפתרונות לעולמות ה-NFV והאינטרנט של הדברים, כמו גם שיתוף הפעולה עם קהילות קוד/חומרה/רשת פתוחות, ועם רד-האט בפרט.

לבנת פאר וניר יחיאל – מנהלי מוצר בכירים במרכז הפיתוח של רד-האט בנושאי תקשורת ורשת של OpenStack, יציגו את הפיתוחים האחרונים אשר ייכנסו לגרסה הבאה של OpenStack, ואת השימושים של שותפים ולקוחות בהפצת OpenStack של רד-האט לפתרונות ה-NFV שלהם.

אמדוקס, אשר מובילה בעולם ה-NFV, תציג בסיפור לקוח את הפלטפורמה שלה, המבוססת על פתרונות OpenStack של רד-האט, אשר פותחו בשיתוף פעולה הדוק.

ונסיים בהרצאה של פרנסואה קאמי, ארכיטקט בכיר לתחום וירטואליזציה של הפונקציונליות ברשתות התקשורת – NFV, אשר מוביל את פתרונות הטלקו של רד-האט באירופה. הוא ידבר על המעבר הדיגיטלי בעולם הטלקו מניסיונו העשיר, מקומו של הקוד הפתוח במעבר זה, ואיך רד-האט עוזרת להוביל מהפכה זאת.

אירועים קרובים