תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

מעבדת קספרסקי נבחרה באוגוסט לשותף החודש של סיטריקס

05/10/2016 15:00
נעם פרוימוביץ', מנכ"ל קספרסקי ישראל

מעבדת קספרסקי (Kaspersky Lab) נבחרה כשותף החודש של Citrix Ready לחודש אוגוסט 2016, תוכנית שותפים המסייעת ללקוחות לזהות פתרונות חיצוניים מומלצים לחיזוק פתרונות הווירטואליזציה, הרשתות ומחשוב הענן של סיטריקס (Citrix).

פתרון Kaspersky Security for Virtualization | Light Agent, המביא זו השנה הרביעית ברציפות אבטחה רב-שכבתית לסביבת וירטואליזציה, תומך בתשתית סיטריקס ובפתרונות שולחן העבודה הווירטואלי שלה, באמצעות אבטחה מתקדמת שמסייעת לארגונים גלובליים להגן על הדברים החשובים ביותר.


סיטריקס, המספקת פתרונות Workspace as a service, מיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן.

סקלאביליות, איכות הגנה וביצועי מערכת, הם אבני היסוד בשותפות הטכנולוגית בין סיטריקס ומעבדת קספרסקי.

Kaspersky Security for Virtualization עונה על הצרכים של ארגונים אשר מנצלים את ארכיטקטורת המחשוב הווירטואלית, מוגדרת התוכנה, ומבטיח רמה הכרחית של אבטחה.

הפתרון אשר תפור במדויק לפתרונות Citrix XenDesktop ו- XenServer, פועל על בסיס Light Agent עוצמתי, כדי לספק הגנה מתקדמת נגד קוד זדוני.

להגן מפני האיומים המתקדמים ביותר

ה-Light Agent מספק יכולות מתקדמות של אבטחה רב שכבתית, כגון אתחול אפליקציות ושליטה בהרשאות, הגנה על תעבורת דואר אלקטרוני ורשת, הגנה כנגד נוזקות וכופרות, שליטה במכשירים, ואפילו טכנולוגיות הגנה עוצמתיות כגון HIPS ומניעת פרצות אוטומטית, אשר יכולות להגן על תשתית שלמה מפני האיומים המתקדמים ביותר.

לדברי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, "אנחנו מקבלים בשמחה את מעבדת קספרסקי ל-Citrix Ready, שמטרתה היא להקל על לקוחותינו לבחור בפתרון הווירטואליזציה הטוב ביותר עבורם. קספרסקי מספקת ללקוחות את פתרון אבטחת הווירטואליזציה המוביל והפשוט ביותר שיש בשוק כיום".

נעם פרוימוביץ', מנכ"ל קספרסקי ישראל, אמר כי "אנחנו גאים להיות השותפים המומלצים של סיטריקס לחודש אוגוסט. שיתוף הפעולה המוצלח של שתיים מהחברות המובילות בתחומן הוכח כמוצלח וככזה המספק ללקוחות את מעטפת האבטחה והווירטואליזציה הטובה ביותר".

אירועים קרובים