תוכן שיווקי

CA הוכתרה כמנהיגה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום האוטומציה של שחרור אפליקציות

החברה הוכרה בזכות יכולת הביצוע ושלמות החזון

15/09/2016 14:50
CA Technologies

CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, הודיעה כי נכללה על ידי גרטנר (Gartner) בריבוע המנהיגים של ריבוע הקסם בתחום האוטומציה של שחרור אפליקציות.*

הדו"ח ביצע הערכה לגבי CA Release Automation, המספק יכולות מתקדמות במטרה לסייע לארגונים לנהל אספקה שוטפת של אפליקציות.

גרטנר ביצעה הערכה של ספקים המציעים כלי אוטומציה לשחרור אפליקציות (ARA), המספקים שילוב של יכולות אוטומציה, מידול סביבתי ותיאום השחרור, על מנת לשפר בו-זמנית את האיכות והמהירות של שחרור אפליקציות. על פי דו"ח גרטנר, "כלים אלה הם חלק חשוב המאפשר ל-DevOps להשיג את היעד של אספקה שוטפת עם מספר גדול של שחרורים מהירים וקטנים".

הדו"ח מציין כי "ריבוע המנהיגים מייצג את אותם ספקים הדוחפים את שוק ה-ARA קדימה, כולל אלו המשקיעים באופן מקיף בכל יכולות ה-ARA העיקריות, אשר כמכלול, משקפות את המגוון של צרכי העסק. כל המנהיגים מציעים רמה גבוהה של גמישות, יכולת הרחבה ותמיכה שהן קריטיות להצלחת ההשקעה ב-ARA ברמת הארגון".

"אוטומציה מקצה לקצה של ה'צנרת' של קוד תוכנה היא דרישה עבור ארגונים זריזים וגמישים (אג'ייל) המתמקדים בהבאה מהירה של חידושים לשוק", אמר ג'ף שיפר, המנהל הכללי בתחום Continuous Delivery של CA Technologies. "אנו רואים את הצבתנו על ידי גרטנר בריבוע המנהיגים כהכרה במחויבות שלנו לספק Ecosystem של אספקה שוטפת, משולבת ופתוחה, המאפשרת לארגונים לספק אפליקציות חדשות לשוק, יותר מהר, עם איכות גבוהה יותר, ובעלות נמוכה יותר".

ניתן לקבל את הדו"ח כאן.

*Gartner, Inc. "Magic Quadrant for Application Release Automation" Colin Fletcher, David Paul Williams, Laurie F. Wurster, August 1, 2016.

גרטנר אינה ממליצה על ספק, מוצר או שירות כלשהו המתואר בפרסומי המחקר שלה, ואינה מייעצת למשתמשים בטכנולוגיה לבחור רק אותם ספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר או ציון אחר. פרסומי המחקר של גרטנר מורכבים מהדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואינם צריכים להתפרש כהצהרות עובדה (statements of facts).

גרטנר מסירה מעצמה כל אחריות, מפורשת או משתמעת, ביחס למחקר זה, לרבות אחריות לסחירות או להתאמה למטרה מסוימת.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים (mainframe).

למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies:

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים