תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Ericsson Innovation Day, יום ד' 7 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

נדב שפיר, אריקסון: "אתגר המנמ"ר – הורדת עלויות והגדלת מכירות בשל הפיכת הארגון לדיגיטלי"

04/09/2016 06:30
נדב שפיר, מנהל פעילות IT, אריקסון ישראל

כתב: הילל יוסף

"האתגר היום של המנמ"רים, בעולם ובישראל הוא אחד: הנגשת המידע והשירותים ללקוחות הארגון. הכיוון הוא המעבר לדיגיטל וזהו אחד ממוקדי הפעילות של אריקסון לשנים הקרובות. המטרה של הארגונים כיום היא הורדת עלויות והגדלת מכירות, בשל הפיכת הארגון לדיגיטלי", כך אמר נדב שפיר, מנהל פעילות IT, אריקסון (Ericsson) ישראל.

שפיר התראיין לקראת Ericsson Innovation Day, כנס הלקוחות השנתי של אריקסון ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 7 ספטמבר, במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה.

אריקסון, אמר שפיר, "פיתחה, על בסיס ניסיון רב עם חברות Telco ותעשיות מתקדמות בעולם – פתרונות אנליטיים, אשר 'יושבים' על מרכזי ה-Call Center של הארגון. פתרונות אלה מאפשרים רמת דיגיטציה ושירות עצמי, המעניקים לארגון יכולת מבט של 360 מעלות על הלקוח – ובזמן אמת. בדרך זו ניתן לקבל תמונה מלאה על חוויית המשתמש כגון: חווית הגלישה שלו, שימוש בשירותים של הארגון, , היכן הכשלים, אם יש כאלה, ועוד".

כך, אמר שפיר, "חברת תקשורת בינלאומית יישמה את הפתרון של אריקסון לטובת שיפור השירות והגדלת המכירות. לקוח ארגוני אחר היה טלקום איטליה (Telecom Italia), אשר אצלם יושם פתרון Expert Analytics, המאפשר לנציג המכירות יכולת לקבלת נתונים בזמן אמת על כל הפעילות של הלקוח, וכל זאת, בראייה כוללת".

לדברי שפיר, "לצד פעילותה המסורתית של אריקסון בעולמות הטלקום, החברה הינה שחקנית חשובה בעולמות ה-IT השונים, עבור ארגונים שאינם ארגוני טלקום. במסגרת פעילות זו, אריקסון מעניקה לארגונים היצע של פתרונות מעולמות שונים, תוך דגש על פעילות הארגון בענן הפרטי, בבניית דטה סנטר ובתפעולו, פתרונות לעולמות התחבורה ופתרונות לעולם האינטרנט של הדברים".

המגמות המובילות בעולם הדיגיטלי

לדבריו, "אריקסון נכנסה בעשור האחרון לפתרונות המיועדים לעולמות של ארגונים תעשייתיים, אנרגיה, תחבורה וערים חכמות וצברה ניסיון מערכתי רב. החברה מספקת פתרונות יצירתיים, בשילוב חברות שותפות, לטובת ערים חכמות, פתרונות לחברות האנרגיה, תשתית לאומית קריטית, פתרונות לתחבורה דיגיטלית, לספקיות תחבורה ציבורית ולארגוני תחבורה ממשלתיים, פתרונות בילינג לעולמות החדשים כולל חברות  הנותנות שירותי ענן".

עוד ציין שפיר את "פתרון אופטימיזצית ענן – ה-HDS 8000". מדובר בשיתוף פעולה של אריקסון עם אינטל (Intel) העולמית, במסגרתו אינטל יצאה עם סטנדרט חדש לעולם הדטה סנטר והענן. אריקסון פיתחה מוצר, המאפשר בניית ענן פרטי לדטה סנטר, המספק חיסכון בעלויות ובמשאבים. המערכת מאפשרת אופטימיזציה של משאבי מחשוב וניצול מירבי של אפליקציות ותשתית".

על פי שפיר, " החברה הקימה תשתית לתמיכה באינטרנט של הדברים: זו מאפשרת לחברות לפתח אפליקציות על תשתית זו, הכוללת יכולות מובנות של קישוריות, אנליטיקה, חשיפת שירותים וניהול Market Place של אפליקציות. התשתית ניתנת ליישום כשירות ענן.

"בכנס הלקוחות השנתי של אריקסון ישראל", סיכם שפיר, "נציג את המגמות המובילות בעולם הדיגיטלי, ונאפשר הצצה לפתרונות מתקדמים וחדשניים מבית אריקסון. הכנס יעסוק בנושאים הטכנולוגיים החמים ביותר: המעבר של ארגונים לעידן הדיגיטלי והמשמעויות הטכנולוגיות והעסקיות הנובעות ממעבר זה, מחשוב הענן לסוגיו, אינטרנט של הדברים, וכן פתרונות של החברה לעולמות המדיה והטלוויזיה. במסגרת הכנס יוצגו פתרונות, הדגמות וסיפורי הצלחה של לקוחות מהארץ ומהעולם, אשר מאפשרים גמישות עסקית במגוון מגזרי תעשייה: ביניהם, תחבורה, אנרגיה, תשתיות, ערים חכמות וטלקום".

אירועים קרובים