תוכן שיווקי

קבוצת One1 מודיעה על השלמת העסקה לרכישת דיקומנו לאבס

השלמת העסקה הופכת את One1 לגוף הגדול בארץ בתחום התשתיות והפיתוח בסביבת סאפ

25/05/2016 07:45
שני אנקוריון, מנהלת חטיבת סאפ ב-וואן.

קבוצת One1 מודיעה על השלמת עסקת הרכישה של דיקומנו לאבס (Dicomano Labs), עליה דווח ב-28 לחודש מרץ 2016, תמורת 12 מיליון שקלים. דיקומנו לאבס עוסקת בשני תחומים: פיתוח בסביבת סאפ (SAP) וכן יישום ומכירה של פתרונות חברת תוכנות הענן האמריקנית Servicenow.

בעקבות הרכישה הצטרפה דיקומנו לאבס לקבוצת One1 כחברה בת בבעלות מלאה. גילי סהר ימשיך להוביל את דיקומנו לאבס כשותף ומנכ"ל הפעילות בתחום Servicenow, בעוד שפעילות הפיתוח של דיקומנו בסביבת סאפ תשתלב באקסאקט (Xact Soft), חטיבת הסאפ של קבוצת One1, בהובלתה של שני אנקוריון.

יישום פתרונות Servicenow הינו תחום צומח וחדש יחסית בישראל הדורש מומחיות ייחודית, אותו רכשה דיקומנו לאבס כשותפה ראשונה ומובילה של החברה בישראל. דיקומנו לאבס היא קבוצת פיתוח סאפ המובילה והחזקה בארץ.

אנקוריון, מנהלת חטיבת הסאפ בקבוצת One1, אמרה כי "דיקומנו לאבס ואקסאקט סופט, חטיבת הסאפ של קבוצת One1, הן שתי הקבוצות המובילות בתחום הטכנולוגי של סאפ בישראל. השילוב ביניהן במסגרת One1, יוצר חטיבת מומחים בעלת יתרון טכנולוגי מקיף, הודות לשילוב המומחיות של אקסאקט בתשתיות ואבטחת מידע עם המומחיות של דיקומנו בתחום הפיתוח בעולמות הסאפ".

"גם מבחינת התרבות הארגונית, מדובר בשתי חברות עם דנ"א דומה של משפחתיות, לצד זריזות, חדשנות ומקצועיות. השלמת העסקה הופכת את One1 לגוף הגדול בארץ בתחום תשתיות ופיתוח בסביבת סאפ, שיעניק מענה טכנולוגי מלא לעידן החדש והמהפכה הדיגיטלית".

לדברי סהר, "בשנה האחרונה אנו נמצאים בתנופת צמיחה, זכינו בלקוחות אסטרטגיים כאמדוקס, טבע, אל-על, הבנק הבינלאומי, NICE ,PlayTech ואחרות. ההשתלבות בקבוצת One1 מאפשרת לדיקומנו לאבס למקסם את פוטנציאל הידע והמומחיות שלה לשווקים נוספים ולהרחיב את מערך הלקוחות. אנו מעריכים כי עד סוף השנה, תהיה צמיחה משמעותית נוספת בפעילותנו ונרשום יחד הישגים משמעותיים".

סהר הוסיף ואמר, "כשותפה מובילה של Servicenow בישראל, דיקומנו לאבס וכעת One1, ניהנות משיתוף פעולה מקסימלי עם הסניף המקומי של Servicenow בהובלת לימור אפיק. הרכישה אף יצרה עניין רב בהנהלת Servicenow העולמית".

אירועים קרובים